USA vill komplettera åldersmärkning på spel (aprilskämt)
Ny lag kan tillåta att oberoende organisationer får övervaka spelutveckling.
#avalanche-studios, #a-game-of-dwarves, #war-of-the-roses
Oh, this sounds like fun.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
jag lackade ur mer o mer medans jag läste, sen kom kommentarerna o jag kände mig sämst i världen. you got me!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
A game of dwarves, det lät faktiskt riktigt bra!
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Inte för att jag orkat läsa artikeln, men lagförslaget med att sätta varningsstämplar på spel lik med cigarett paket har faktiskt tagits upp där för någon vecka sedan
Här har ni källan på detta oxo: https://www.eff.org/deeplinks/2012/03/warning-exposure-video-...
Notera skrivet långt före första april..
You got me. Läste inte tillräckligt noga, så jag lade inte märkte till "a game of dwarfes" heller.
Detta skulle ju i princip kunna vara sant...
Jopp, det skulle lika mycket vara sant med Sopa och Acta med flera grejer som kommer från det landet..
Grymt bra FZ Jag är som man säger en dum sill.