Rykte: Playstation 4 släpps julen 2013
Medveten om att det bara är ett rykte men OM detta skulle stämma så lär knappast Gamestop eller liknande ta in konsolen. Det lär jnte vara bra för försäljningsiffrorna det...
Inte Game för den delen heller.
Kan den poppa popcorn, värma pizza och massera fötterna också så är det nog ett bra köp... om det kommer bra spel till den också.
Snacka om nedgradering jämfört med PS3. Jag vill kunna grilla.
Stämmer det med bakåt kompabiliteten så blir det byebye sony... Att dom skippa bakåtkompabilitet till PS2 på PS3 gick jag med på trots missnöje men inte igen.
Dock så har jag svårt att tro att dom skulle trampa på samma mina en gång till. Men jag skulle väl heller inte bli överraskad
Fin tavla.
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Exakt när blev begagnade spel av ondo? Jag begriper verkligen inte deras resonemang om det visar sig att ryktet stämmer. Inte ens musikindustrin ser det som ett hot.
Nej, blir det på det viset så köper jag verkligen ingen konsol av Sony oavsett hårdvara.
Äsh, inte speciellt imponerande för att vara ärlig, ett GTX 680 kan handskas med 4k upplösningar, och julen 2013 så lär det finnas häftigare doningar för min lilla burk.
Men detta är ju trots allt en konsoll, och det tar tid att få fram enheter, den blir snabbt åldrad, samt att det är ju rätt så behövligt med ett konsollskifte, rena forntidskretsar i dagens.
Retro.
Om alla dessa rykten on de kommande konsolerna visar sej stämma så blir de varken playstation eller xbox för min del. Hoppas väl på wii U nu då...
Samma här, köper visserligen inte spel i andrahand men så länge det är lagligt att sälja spel på det här sättet kan jag inte stödja tillverkare som tror de kan skapa egna lagar och regler.
Wii U verkar intressant, namnet till trots och om Nintendo inte begår samma blunder kan det mycket väl bli ett inköp=).
Exakt när blev begagnade spel av ondo? Jag begriper verkligen inte deras resonemang om det visar sig att ryktet stämmer. Inte ens musikindustrin ser det som ett hot.
Nej, blir det på det viset så köper jag verkligen ingen konsol av Sony oavsett hårdvara.
Undrar det samma. Att de vill hindra begagnathandeln kommer säkerligen bidra till en ökad piratkopiering också... tror iallafall jag.
PS4 sägs inte heller spela upp PS3-spel.!!!!!!!!!!!!!!!!!
SUG MIN KUK SONY!
Och varför skulle det vara ett problem? PS3-spelen får man väl såklart spela på PS3:an.
Men palla ha 122u439823749820990874970 olika konsoller... De e ju chill om det är bakotkompatibelt... eller hur van de stavas
The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.