Första trailern från The Walking Dead-spelet
Telltale slipar på en actionskräckis baserat på den mäkta populära tv-serien med samma namn. Vad tycker du om den första trailern?
#the-walking-dead-2, #telltale-games
Undrar ju bara hur det spelas. GOd please not som Jurassic park T_T
Please.. marknaden är mättad av zombiespel.
...precis som bilspel, sportspel, mmo etc etc..
Nej, för min del är detta välkommet. Älskar zombies!
Hade förövrigt gärna sett fler ww2 spel också (nu när vi endå är inne på spel folk gnäller på)
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Cellshadat zombielir? Kan ju knappast bli bra....
Jag tycker det ser stämningsfullt ut trots att grafiken har den där karaktäristiska Telltale-prägeln.
...precis som bilspel, sportspel, mmo etc etc..
Nej, för min del är detta välkommet. Älskar zombies!
Hade förövrigt gärna sett fler ww2 spel också (nu när vi endå är inne på spel folk gnäller på)
Men just denna gränsöverskridande "zombie invasion" som varit och är. Zombies i COD, zombies i Borderland, zombies i Red dead redemption. Det börjar kännas lite.. nja..
om man ändå ska göra saker på tv-serier så snälla kan ingen göra ett lir på serien "Rescue Me".
Vore nåt! Tommy Gavin/Denis Leary är husgud i mitt hem.
helt Epic ju att få vara Gavin ju. älskade serien så mycket att ja åter igen har börjat kollat igenom den.
FEL! Marknaden är mättad av dåliga zombiespel som egentligen inte har med zombies att göra överhuvudtaget utan bara slänger in dem för att det är "poppis" för stunden.
Och det är också en av grejjern jag raljerar om i ett inlägg ovan. Det är en styggelse.