Xbox Live i telefonen
Windows Phone försöker brotta sig in på telefonmarknaden, och lockar bland annat med en massa nifty Xbox Live-funktioner. Vi tittar närmare på om och hur en Windows Phone-lur berikar din tillvaro.
#microsoft, #halo-reach, #kinectimals, #kinect-adventures
Jag är mycket nöjd med min Lumia 800 som jag skaffade i januari. Ibland kan den kännas lite slö när man Spotifyar sig samtidigt som man surfar en mediatät hemsida, men annars flyter det på mycket väl. Gillar gränssnittet mycket om än att det finns några smådetaljer jag skulle vilja ändra. Kanske i framtiden?
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Fick min lumia igår, riktigt bra telefon måste jag säga. Grymt mycket bättre än jag någonsin trott, och jävligt snygg också.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Fick min lumia igår, riktigt bra telefon måste jag säga. Grymt mycket bättre än jag någonsin trott, och jävligt snygg också.
...och vad är det som gör Lumia ful?
Har haft min WP i snart ett år och är fortfarande jäkligt nöjd med den. Gillar hur smidig, överskådlig den är att använda och rappheten.
Xbox Live integration med Xbox i WP har jag inte kikat så mkt på då TVn pajjade för ett tag sedan. Men ser fram emot att se hur integrationen xbox, pc och WP kommer se ut iom att "Win8 consumer prewiew" släpps om några dagar.
Tror också och hoppas att WP kommer få mer fäste nu ju mer den upptäcks.
vill sjävl köpa en windows phone, men detta med xbox-live är lite avlockande. Är detta ett måste om man skaffar en windows phone, eller går det att totalt skita i det?
Xbox Live i telefonen är trevligt men valfritt.
Ah tackar för svaret, blir kanske att investera i en sådan ngn dag då
Rwa?