"Battlefield 3" växer snabbt på Google
Femte snabbast växande Google-sökordet i år, och även det snabbast växande spelsökordet.
#call-of-duty-modern-warfare-3, #the-sims-3, #world-of-warcraft
Hurra för allt som är svenskt! (Viftar med flaggan och gör helikoptern)
Och av någon anledning så säljer MW3 mycket bättre.
Jag hajjar inte. ok att forum inte är representativa för alla som köper spel men jag hänger på ganska många forum och inte nånstans har jag sett att antalet som gillar MW3 är ens i närheten av antalet som gillar BF3.
BF3 är så sjukt mycket bättre att jag inte fattar hur nån ens kan röra MW3.
Go DICE!
Nu vill jag se BF 2143 snart också!
någongting säger mig att det är MW3-spelare som ångrar sitt inköp och kollar vad "det-där-BF3" är förnått.
man kan inte spela och gilla båda? man kan ju spela både fifa och pes, man måste inte välja sida...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Det helt sjuka är väl endå att rebecca black är nummer 1 på listan där? hur fan kan det vara möjligt.
Hur många Rebecca Black kände världen till innan 2011? Hur många känner till Rebecca Black idag?
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Coolt. Skyrim var ganska högt med har jag för mig
| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie| Amiga 500 |
någongting säger mig att det är MW3-spelare som ångrar sitt inköp och kollar vad "det-där-BF3" är förnått.
man kan inte spela och gilla båda? man kan ju spela både fifa och pes, man måste inte välja sida...
När det kommer till sportspel så väljer man ingetdera
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Haha, undrar hur många som var relaterade till buggar och problem.
All publicitet är inte bra publicitet, och när det gäller Battlefail3 finns det gott om saker att anmärka på, men en helt okej CoD klon för de äldre barnen, det erkänner jag, om än långt ifrån de tidigare aelen i serien när det gäller gameplay och kvalité ^^
All publicitet är inte bra publicitet, och när det gäller Battlefail3 finns det gott om saker att anmärka på, men en helt okej CoD klon för de äldre barnen, det erkänner jag, om än långt ifrån de tidigare aelen i serien när det gäller gameplay och kvalité ^^
cod klon? vad snackar du om?
cod klon? vad snackar du om?
Det skulle jag också bra gärna vilja veta...?
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Jaa.. Vet inte vad alla hurrar om. Det står ju 1 komma 773 procent. Inte 1773%.
Det är för att engelskan använder punkt (.) för att markera decimaler, inte kommatecken som vi. Kommat används som markör för tusental, det vill säga "10 000" och "1,2" skrivs "10,000", "1.2".
Jag hade en diskussion med en av FZ:s gamla kodare om det där. Han insisterade på att använda punkt istället för komma som decimaltecken i svenskan. Jag frågade om han uttalade det "ett PUNKT två" eller "ett KOMMA två", men han stred ändå för att använda punkten. Envis herre...