Fork Parker köttar järnet i Serious Sam 3
Spana in Croteams sköna Serious Sam-video som ska få dig att köpa trean!
He, he, he. Now that's how you sell a game. xD
Jag lär köpa detta, införskaffade nyss Gold Edition och eftersom Skyrim vägrar gå in i fullscreen mode får jag väl larva mig i lala-land.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
En kompis som skaffat spelet sa att detta är som Duke Nukem Forever borde ha varit. Nu har jag ju inte lirat något av spelen så jag vet inte men det verkar ju som att det främst handlar om högoktanig old-school FPS action röj, och sånt brukar ju vara skoj i lagom doser lite då och då. Ska nog kolla lite recensioner för att se om det kan vara nåt för mig...
En kompis som skaffat spelet sa att detta är som Duke Nukem Forever borde ha varit. Nu har jag ju inte lirat något av spelen så jag vet inte men det verkar ju som att det främst handlar om högoktanig old-school FPS action röj, och sånt brukar ju vara skoj i lagom doser lite då och då. Ska nog kolla lite recensioner för att se om det kan vara nåt för mig...
ehm tror knappast detta lir är som dnf skulle ha varit. SS och Duke är två skilda saker