Fristående expansion till Total War: Shogun 2
Tom Cruise behöver din hjälp i den mastiga Fall of the Samurai-expansionen.
Tycker folk som köpte Shogun 2 vid release borde få detta gratis. Lirade nästan inget Shogun 2 då det var såpass buggigt som det var de första månaderna. Antar att leaderboardsen fortfarande använder sekventiell sökning också.
Blir ett köp om det finns att få tag på för 50 kr, annars är det överpris för en oftast buggig produkt. Tänker inte betala fullpris för ett CA-spel förens Rome: Total War 2 som endast kommer överleva på nostalgi i mina ögon.
Fan! Jag som gärna hade sett ett nytt spel istället
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
AI-n är lite bättre än i tidigare spel men det är fortfarande för lätt att vinna både slag som på den strategiska kartan.
Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.
blää, mars. Sitter bara å väntar på detta samt det nya oannonserade totalwar spelet. Kan bara hoppas på victorian era, eller WW I. Nu får vi ju järnväg och ångbåtar med pansar, kustartilleri och mkt annat. Steget till de jag nämnde tidigare är inte långt borta, kanske gör dem detta för att testa och förbättra/prova inför sitt nya spel?
Hai! Anjin san!
När jag läste detta för några månader sedan så förstod jag inte varför du skrev det. Nu har jag precis läst James Clavells "Shogun" och så kommenterar Ghostknight och jag ser ditt inlägg.
Ville bara säga detta;)
För övrigt så är jag taggad på expansionen.