Bf 3 Battlelog.
Hej!
Är det någon som lyckats få så den visar pingen när man söker server?
Går det även att möjligtvis ev kanske t.o.m få spela en multiplayer match eller 2?
För första gången i mitt liv ångrar jag att jag köpt ett spel. Skulle tankat det istället.
har inte kunnat spela en enda gång,Fick det i torsdag!
//Cluedo
Antivirus kan misshandla battlelog något otroligt mycket så det kan absolut vara Panda som är problemet. Hade samma problem, samt att jag aldrig fick invites och det glitchade lite hipp som happ.
Fick stänga av shield-funktionen i mitt Avast och sätta på silent gaming mode och då fungerade det felfritt.
Läste att flera haft samma problem med allehanda antivirus så det är ju iaf värt att kolla om det är det som är problemet.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
God Kväll Alla!
Goda nyheter för mig i varje fall,Äntligen kunde jag spela.
INGA ändringar, inte ens udp (stavning?) i routern har jag ändrat.!
Mycket trevligt spel.
Spelade caspian border. var en mysig bana,Inte långt man behövde röra sig alls. Var alltid någon som tyckte man skulle dö:)
Mvh cluedo
Jag har problem med battlelog PS3! kan ej logga in för jag har glömt mitt password och den mailadress som jag har registerad hos EA har jag ej längre så hur skall jag gå tillväga för
att byta mailadressen som är kopplad till mitt användarnamn så jag kan få access till ett nytt tillfälligt password????