GC: Battlefield 3 bäst på Gamescom
Svenskt i Gamescom-toppen när officiella utmärkelserna delades ut. Electronic Arts och Sony tog tillsammans hem nästan alla utmärkelser.
#ea, #sony, #battlefield-3, #fifa-12, #star-wars-the-old-republic, #the-sims-social, #uncharted-golden-abyss, #diablo-iii, #sesame-street-once-upon-a-monster
Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D
Hörde nånting sånt jag med, är det sant så kommer jag hoppa upp i taket... och förmodligen fastna där,.. nää men, skulle bli överlycklig + Commo rose
Det går rykten om att 3D spotting är fixad, nu kommer infanteri spotting att enbart gälla 2D och 3D kommer att gälla för fordon som jag har förstått det =D
Har hört att commo rose kommer att finns med i PC versionen också!
"Karl Magnus Troedsson bekräftade under en intervju i GamesCom att den mycket efterfrågade ”commo rose” kommer tillbaka i Battlefield 3 för PC. Ett svar som många väntat på. Den finns dock inte med i BF3-versionen som de har med sig till GamesCom utan kommer senare."
Jag fattar inte varför EA får så mycket cred för alla spel. Borde vara DiCE och osv som får priserna. Giriga EA, men tur iallfall att inte Activision vann för då skulle de spamma upp 20 dlc till som kostar 15$ styck.
Det var ju inte EA som vann priset utan Battlefield 3, får du hänga med lite
Hur kan dom vinna bäst på GamesCon men inte vinna bäst på konsoll/PC?
Tror att dom tar bort Battlefield 3 efter att den hade vunnit den titeln så troligen kom då Diablo 3 på en andre plats så att inte en titel tex tar hem allt, det är min teori.
Åh! Hoppas verkligen detta blir eller är mer än bara ett rykte!
Läste att 3D spotting fortfarande finns kvar på infantri men nu måste man SE soldaten man spottar. Tidigare kunde man spotta infantri på andra sidan kartan utan att ens se dem. Detta kan komma att ändras eftersom DICE fortfarande arbetar på 3D spottingen (källa: från deras live Q&A kl. 11.30 tidigare idag).
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine