The Old Republics Collector's Edition läckt?*
Vi har kommit över bilder och info, som enligt en polsk källa ska tillhöra Collector's Edition för Star Wars: The Old Republic. Det mest intressanta? Att förbokningarna, enligt samma källa, ska kicka igång redan idag.
#nyhetstips, #star-wars-the-old-republic
Okej, vad jag märker har informationen börjat läcka de senaste två dagarna.
Det officiella forumet - här kan man läsa mer.
En Bamseponny av folket
Ok DE ute nu http://www.swtor.com/preorder har de uppe nu. Men skit att man inte får samma Saker ingame från digital CE...
The Old Republic Now Available for Pre-Order
http://www.swtor.com/news/news-article/20110721
OMFG! Fan vilken Collector's Edition! Vill ha!
Det är något sånt här jag hade hoppas ME3 haft med en Reaper staty också... Men förbokade ändå den lite taniga Collector's Edition ändå.
Fan omslaget är riktigt jävla snyggt. Passar som en filmaffisch!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Ojoj... Spelet är P2P och "Exclusive Collector’s Edition Store: Unique in-game store with a dynamic array of items to assist you from your humble beginnings through your journey to become a galactic legend." låter riktigt knepigt... WoW har det, men jag tvivlar på att andra utvecklare kan hålla sig till mounts och mini-pets. Aja, får se hur det blir!
PS. Jag har ingen koll på SWTOR alls, därför jag reagerade.
Själv får jag köpa SW:ToR CE för 900 kr ^^
Tack vare Webhallens låga pris när jag förbokade sparar jag 600 kr
Hihi, samma här. Awesome!
Samma här! Fett med creds till Webhallen för det.
Jag hade visserligen köpt spelet vad det än hade kostat. Det går inte att sätta ett pris på en star wars saga jag kan uppleva online tillsammans med polarna.
SLÄPP NU!
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Själv får jag köpa SW:ToR CE för 900 kr ^^
Tack vare Webhallens låga pris när jag förbokade sparar jag 600 kr
Hihi, samma här. Awesome!
Samma här! Fett med creds till Webhallen för det.
Jag hade visserligen köpt spelet vad det än hade kostat. Det går inte att sätta ett pris på en star wars saga jag kan uppleva online tillsammans med polarna.
SLÄPP NU!
Fan va rätt du har!