Planetside 2 officiellt
Mer massivt rymdkrigande i Sonys regi, se första bilderna och trailern här.
#sony-online-entertainment, #planetside-2
Klart det kommer till PS3, det är ju Sony som gör spelet. Konsolmarknaden är ju också klart större. Att spelet inte är en exclusive till PS3 är konstigt, även om orginalet var PC exklusivt.
Inte alls konstigt. Dust 541 kommer dominera som MMOFPS på PS3an.
Sweet, jag missade 1an tyvärr men har varit väldigt intresserad!
Blir spelet fritt från månadsavgifter så skaffar jag nog det här ifall det får bra kritik från Planetside fans
Tyvärr lär det vara månadsavgift. I alla fall till en början
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.
Klart det kommer till PS3, det är ju Sony som gör spelet. Konsolmarknaden är ju också klart större. Att spelet inte är en exclusive till PS3 är konstigt, även om orginalet var PC exklusivt.
Inte alls konstigt. Dust 541 kommer dominera som MMOFPS på PS3an.
Sweet, jag missade 1an tyvärr men har varit väldigt intresserad!
Blir spelet fritt från månadsavgifter så skaffar jag nog det här ifall det får bra kritik från Planetside fans
Tyvärr lär det vara månadsavgift. I alla fall till en början
Hellre mikrotransaktioner tbh
Game long and prosper
Äntligen något att se fram emot, Planetside var verkligen unikt!
För den som vill ha nyheter om detta spel: http://www.planetside-universe.com/
Man ser verkligen vart dem har fått sin inspiration ifrån.
Fonten är oförnekligen lik Transformers. Själva tvåan är något Lost Planet 2-esque.
Färgpaletten är identisk med Halo Reach, medans modelerna ser väldigt Bioware inspirerade, mass effect+SWTOR combination. Satellit sekvensen i början och sjävla vapen hanterandet skriker COD.
Skulle vilja se lite mer rekyl á la Battlefield.
Ser hursomhellst lovande ut, hoppas dem inte förstör spelet med updateringar och ser till att balansera spelet ordentligt och ta hänsyn till alla negativa aspekter från Planetside så de inte upprepar dem.*CC, BFRs*
Man ser verkligen vart dem har fått sin inspiration ifrån.
Fonten är oförnekligen lik Transformers. Själva tvåan är något Lost Planet 2-esque.
Färgpaletten är identisk med Halo Reach, medans modelerna ser väldigt Bioware inspirerade, mass effect+SWTOR combination. Satellit sekvensen i början och sjävla vapen hanterandet skriker COD.
Skulle vilja se lite mer rekyl á la Battlefield.
Ser hursomhellst lovande ut, hoppas dem inte förstör spelet med updateringar och ser till att balansera spelet ordentligt och ta hänsyn till alla negativa aspekter från Planetside så de inte upprepar dem.*CC, BFRs*
Jag tyckte att det såg rätt likt ut ettan. Utom animationerna, som var väldigt mycket bättre här...
Jag har läst någon gång att de inte skulle ha med BFRs, som tur är, men man vet ju aldrig vad de får för sig för galenskaper. Jag hoppas att de kissar på loren och låtsas som om de aldrig har funnits.