Vad har du för Gamerscore?
Hur mycket lirar du på krysslådan egentligen? Själv kom jag precis över sex tusen, men har jag förlorat mycket på att "spela i tjänsten" utan mitt Live-konto. Det var först nyligen jag insåg att man kunde bära med sig det på en usb-sticka. Frågan är alltså, hur mycket gamerscore har du?
16 120, och då tappade jag ändå nästan 6 000 poäng i synkstrul mellan xbox på jobb och xbox hemma.
Spelar inte för achivements, Det Score jag fått har bara hänt medan jag spelat, och MP achivements har jag typ inga då jag inte bryr mig så mycket om MP.
Ändå: 32,840 enbart på Single fokus. Trots att jag tappade ca 8000 med synkstrul mellan ny och gammal xbox jag med, Men vi är inte bittra, inte sant John
Har hört ett rykte om Duke Nukem Forever:
I urinoaren som Duke pissar i så väldans länge finns det en så där lukt tvål grej/sak/thingy. Om du håller in knappen ända tills den är bortsmält så får du en achivement,"Much Better" OBS, RYKTE.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Ca 7000.
Har spelat hälften av alla spel hos och med min bror så jag har således inte hög gamescore. Att jag sedan inte bryr mig om achievements gör ju knappast saken "bättre".
Ju högre gamescore desto mer "no lifer" enligt mig. Men det är ju upp till var och en så klart.
You must construct additional pylons.
Jag har 48,340G
Win!
Men era !"#¤%&! nördar! (....själv har jag bara 5000 x( (jag skäms)
Äh, har ju bara strax över 6000 och är redaktör för Sveriges bästa spelsajt!
8000-9000 officiella
fast på xboxen som jag har just nu så är det väll ca 12 - 13 000
Dessa syns inte officiellt eftersom xboxen inte är online.
Jag vette fan hur ni kan ens få så mycket poäng.. jag sitter på dryga 12k.
och jag hittar fan knappt spel att spela xD.... är väll kräsen antar jag när det kommer till konsollspel. försöker undvika FPS.....
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"