66 500 kronor till Just Cause 2-vinnaren
Gäsp, inget att höja ögonbrynen för, inte för att jag hade kunnat göra det bättre, men 10.000 USD...
Oj så besviken man blev. Här förväntar man sig att folk ska ha lagt ner lite tid och koordinerat lite coola stunts och sen klippt ihop dom snyggt med lite schysst bakgrundsmusik och så får man se någon som flyger i några minuter och på den tiden gör några få, inte allt för imponerande, saker. Antingen så är det jäkligt svåra saker att göra (vilket det inte känns som, är nog bara att nöta lite) eller så fanns det någon regel i tävlingen som förbjöd en att klippa ihop saker.
/ LordDaimos
Håller med alla andra, det här var ju inte särskilt imponerande.
Artikeltexten gav mig höga förhoppningar, men klippet var både långsamt och tråkigt.
Åka igenom en smal gång... gäsp. Åka uppochner under en bro... gäsp. Spränga en fabrik... gäsp!
Hade han åkt uppochner genom hela klippet hade jag varit imponerad. Det är ju trots allt ett spel vi talar om!
PC gamer 'til I die.
Helt klart ett kaxigare klipp! Fortfarande inte så imponerande dock, tycker att de flesta inskickade är lite halvdana men då det saknas multiplayer (dvs möjligheten för någon annan att filma ens spektakulära bravader) så är det kanske svårt att göra en riktigt häftig filmsnutt.
/ LordDaimos