Har dina invandrade föräldrar tvingats rösta på S?

Medlem
Skrivet av Brutus2kk:

Vi som vet och är elit vet att det inte är SD snubben som sagt det där (vilket också står i artikeln)

Den är halv-guden Varnagel som skrivit det ovanstående på www.flashback.org

Tycker det är lite roligt skrivet faktiskt, lite humor måste man ju ändå få ha

– Jag tyckte det var en ganska träffande beskrivning. Tittar vi historiskt, så började hela mänskligheten i Afrika en gång i tiden, och sedan var det några som vandrade ut till Europa och Asien. Men på vilken nivå står de kvar? Det har inte hänt så mycket på alla dessa årtusenden, säger Wahlberg till Helsingborgs Dagblad.

Det finns absolut ingen som helst humor i den sortens påståenden. De speglar en unken och ful rasism hos en person som eventuellt kan komma att sitta i riksdagen efter valet.
Uppenbarligen ställer han inte upp på tanken om allas lika värde.

Din poäng är alltså att alla former av kränkande och förnedrande uttalanden kan rättfärdigas med "det var ju skojjigt och man måste ha humor?"

signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Precis så är det! Jag är ingen liten hatiska kille med för svaga lungor som sitter och spelar WoW 22/7 i mammas källare, utan jag lever bland riktigt folk IRL

Och där i verkligheten kan vi normala människor skratta åt liknande beskrivningar!

Allt är juuuu sååååååååååååå KRÄNKANDE och FÖRNEDRANDE nu för tiden, just därför att finniga små homos i mammas källare ska ut på nätet och propagera för sina perversa och imbecilla åsikter.

Humor har alltid funnits och kommer alltid att finnas, även om såna som du tyvärr får vistas på wörld wide wäb.

Medlem

Är du helt skogstokig eller?

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Är du helt skogstokig eller?

antar att du menar mig?

nej är inte skogstokig, jag är bara inte extermvänster som du

Medlem

Visst var den lite rasistiskt skriven,men den var även roligt skriven.Fan vad lättkränkta folk är nuförtiden,sådana här saker skrivs det ju nästan om alla "raser".Vitt folk=rednecks som saknar hjärna och bor i husvagn...Svarta=sinnesslöa drugdealers som gillar att skjuta folk..Gult folk=käkar katter och hundar..Röda=dricker bara sprit och spelar upp sina små slantar..osv osv.

signatur

Bjosarn:får oftare skumma drummar om jag druckit alldeles för mkt alkohol.

123
Skriv svar