Molyneux sugen på att återuppliva gamla titlar
Hmm, Populous?? *ryser..Älskade det när det kom..Var det till SEGA megadrive?? Kan väl inte bli bra nu??
jag skulle gärna se "high octane" i en nyversion. populus har vi väl redan haft... black and white är väl i princip samma sak, fast mer avancerat. eller snackade han kanske exakt samma spel, fast i nyversion? i så fall är jag inte så jätteintresserad längre, för det blir sällan speciellt bra... tyvärr.
Hmm, Populous?? *ryser..Älskade det när det kom..Var det till SEGA megadrive?? Kan väl inte bli bra nu??
tsss...
Populous piskar rumpan med Black&White-serien, och gör det än idag.
Det spelkonceptet är VERKLIGEN värt att uppgradera till next gen.
(Är förövrigt 100% säker på att Populous kom till Amigan före Megadriven
Var det Molyneux som låg bakom High Octane, det var ju guld. Syndicate likaså.
Populous till Amigan rockade! Älskar Rob Hubbards musik i introt.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
jag skulle gärna se "high octane" i en nyversion. populus har vi väl redan haft... black and white är väl i princip samma sak, fast mer avancerat. eller snackade han kanske exakt samma spel, fast i nyversion? i så fall är jag inte så jätteintresserad längre, för det blir sällan speciellt bra... tyvärr.
Den populous som släpptes var riktigt riktigt - urusel Jag vill se ett mer som originalet istället för det tramset dom släppte.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>