Supreme Commander-demo i kväll
bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?
sög på vilket sätt? tycker du att det var buggigt eller var spelet bara dåligt gjort?
fanns lite buggar, men vad ska man förvänta sig, är en beta.. förövrigt tycker jag att spelet är (och var även då) skithärligt.
Betan var skit.
bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?
sög på vilket sätt? tycker du att det var buggigt eller var spelet bara dåligt gjort?
fanns lite buggar, men vad ska man förvänta sig, är en beta.. förövrigt tycker jag att spelet är (och var även då) skithärligt.
Betan var skit.
Var? Betan håller på fortfarande och visst var det mycket buggar i början men den senaste versionen fungerar utmärkt, iaf för mig. Sen kanske du inte gillar själva spelet...
FYRA MINUTER KVAR!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Jippi, nej HELVETE!
Jag tappar min anslutning i ca en sekund var tionde minut, så när jag laddar ner från hemsidor så fastnar nerladdningarna efter ett tag och fortsätter inte sen
Det funkar iofs om jag laddar från en torrent, hur snabbt tror ni att demot kommer ligga ute som torrent-fil? :/
Någon här som kan lägga upp demot som torrentfil?
Vad roligt det är att se spelsidor som tar betalt för demos när andra skapar torrents
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Någon på FZ staffen måste ha ju gold membership på någon av dom stora siterna, så dom kan ladda ner blixt snabbt.
Som jag sa i nyheten: demon (inte betan) kommer upp så snart som möjligt. Jag tankar för närvarande med betalkonto både från Gamespot och Fileplanet. Finns inte mycket mer att göra än att säga att ni får ge er till tåls ett par minuter. Lovar, världen hinner inte gå under.
Någon på FZ staffen måste ha ju gold membership på någon av dom stora siterna, så dom kan ladda ner blixt snabbt.
Som jag sa i nyheten: demon (inte betan) kommer upp så snart som möjligt. Jag tankar för närvarande med betalkonto både från Gamespot och Fileplanet. Finns inte mycket mer att göra än att säga att ni får ge er till tåls ett par minuter. Lovar, världen hinner inte gå under.
Bra bra, då kan man sluta harva från gamershell med typ 50 kB/s
Fan va gött! :heart:
:heart:
Kul att det blir så här varje gång en större demo släpps. Som t ex med Just Cause. Antar att ni kör copy/paste med dessa meddelande på varje ny stor demo release.
funkar bra
Tack! Mycket bra länk
funkar bra
Wow, du menar inte? Tack så jättemycket för länken slinfolo, går i 1mb/s nu.