Supreme Commander-demo i kväll

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av eCore:

bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?

sög på vilket sätt? tycker du att det var buggigt eller var spelet bara dåligt gjort?

fanns lite buggar, men vad ska man förvänta sig, är en beta.. förövrigt tycker jag att spelet är (och var även då) skithärligt.

Betan var skit.

Inaktiv
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Katana:
Skrivet av eCore:

bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?

sög på vilket sätt? tycker du att det var buggigt eller var spelet bara dåligt gjort?

fanns lite buggar, men vad ska man förvänta sig, är en beta.. förövrigt tycker jag att spelet är (och var även då) skithärligt.

Betan var skit.

Var? Betan håller på fortfarande och visst var det mycket buggar i början men den senaste versionen fungerar utmärkt, iaf för mig. Sen kanske du inte gillar själva spelet...

Inaktiv

FYRA MINUTER KVAR!

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

själv har jag inte kunnat ta kontakt med lobbyn med den senaste versionen tidigare versioner har fungerat ganska bra tycker jag dock

Medlem

tanka!

vart dock

signatur

Nämen!

Medlem

den finns ju inte i filarkivet

Medlem

Hmm. 24kb/s och 1.1 GB.... bara 15 h kvar...

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

började ladda ner på gamespot.

3 timmar kvar.

fyfan!

rädda os FZ

Medlem

hum... klockan är ju 18:45!?

Medlem

300kb/s från Fileplanet. Life is good!

Medlem

Tror att FZ måste ladda ner från gamespot själva först. Eller?

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Tror att FZ måste ladda ner från gamespot själva först. Eller?

Då blir det: BETA INATT, inte beta ikväll :\

Någon på FZ staffen måste ha ju gold membership på någon av dom stora siterna, så dom kan ladda ner blixt snabbt.

Medlem

Vore smidigt om någon fick för sig att lägga upp en torrent när personen i fråga väl har fått ner det, 'cause it's heuge!

Inaktiv

Jippi, nej HELVETE!

Jag tappar min anslutning i ca en sekund var tionde minut, så när jag laddar ner från hemsidor så fastnar nerladdningarna efter ett tag och fortsätter inte sen
Det funkar iofs om jag laddar från en torrent, hur snabbt tror ni att demot kommer ligga ute som torrent-fil? :/

Någon här som kan lägga upp demot som torrentfil?

Inaktiv

Vad roligt det är att se spelsidor som tar betalt för demos när andra skapar torrents

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

SgtKelly: Har du hittat en torrent? Länka/pma mig gärna i så fall

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Vad roligt det är att se spelsidor som tar betalt för demos när andra skapar torrents

ge mig torrent

Redaktör
Skrivet av PsyX:

Någon på FZ staffen måste ha ju gold membership på någon av dom stora siterna, så dom kan ladda ner blixt snabbt.

Som jag sa i nyheten: demon (inte betan) kommer upp så snart som möjligt. Jag tankar för närvarande med betalkonto både från Gamespot och Fileplanet. Finns inte mycket mer att göra än att säga att ni får ge er till tåls ett par minuter. Lovar, världen hinner inte gå under.

signatur
Medlem

sweet Xtrmntr!

Medlem

Jo Tänk om man är dödssjuk då?

Hoppas det är bättre än betan.

Inaktiv
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av PsyX:

Som jag sa i nyheten: demon (inte betan) kommer upp så snart som möjligt. Jag tankar för närvarande med betalkonto både från Gamespot och Fileplanet. Finns inte mycket mer att göra än att säga att ni får ge er till tåls ett par minuter. Lovar, världen hinner inte gå under.

Bra bra, då kan man sluta harva från gamershell med typ 50 kB/s

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av PsyX:

Fan va gött! :heart:

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av PsyX:

:heart:

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av PsyX:

Kul att det blir så här varje gång en större demo släpps. Som t ex med Just Cause. Antar att ni kör copy/paste med dessa meddelande på varje ny stor demo release.

Medlem

5 minuter kvar på nedladdningen! Blir kul att testa singleplayer..

Medlem

funkar bra

Medlem

Tack! Mycket bra länk

Medlem
Skrivet av eCore:

funkar bra

Wow, du menar inte? Tack så jättemycket för länken slinfolo, går i 1mb/s nu.

123
Skriv svar