Supreme Commander-demo i kväll
Sweet!!! 8) då ska det köras!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Wow, wow, wow, wow... jag försöker komma över shocken... Yes, yes, yes, yes, YES! Glädje! Då får jag se om burken jag har nu klarar att ens spela det, har suttit och byggt ihop ett paket på komplett ifall att den inte klarar det (behöver en ny ändå). För det spelet bara kan jag inte spela på sämsta inställningarna. För att summera, WOHOOOO!!!!
Har funnits ute en crackad beta i typ 2-3 månader
Men den krånglade lite dock, så nu kanske man kan få lira under lite mer normala förhållanden.
Antagligen är den här bättre optimerad och dom har fixat många problem som betan hade. Nästa fredag (16'e) kommer ju hela ut, recensionen i senaste PCGamer ger spelet 90% (tack igen FZ för PCG vinsten).
Och för er som hoppades på multiplayer, tyvärr:
The demo will include an early portion of the single-player campaign for the Cybran Nation, one of the game's three playable factions. It will also include a skirmish map named "Finn's Revenge," which can be played on easy, medium, and hard difficulty levels.
Antagligen är den här bättre optimerad och dom har fixat alla problem som betan hade. Nästa fredag (16'e) kommer ju hela ut, recensionen i senaste PCGamer ger spelet 90% (tack igen FZ för PCG vinsten).
Dom har INTE fixat alla problem som fanns i de tidiga läckta betaversionerna, även i senaste beta-uppdateringen som kom för mindre än en vecka sedan så finns det en del buggar kvar, men det är definitivt färre än förut, och bra mycket färre än i många andra spel som kommit senaste åren.
Däremot är det bättre optimerat nu än tidigare, och ett flertal minnesläckor som fanns förut har täppts till.
Ruskigt bra spel är det.
WoooooW! Cybrans i demot!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Antagligen är den här bättre optimerad och dom har fixat alla problem som betan hade. Nästa fredag (16'e) kommer ju hela ut, recensionen i senaste PCGamer ger spelet 90% (tack igen FZ för PCG vinsten).
Dom har INTE fixat alla problem som fanns i de tidiga läckta betaversionerna, även i senaste beta-uppdateringen som kom för mindre än en vecka sedan så finns det en del buggar kvar, men det är definitivt färre än förut, och bra mycket färre än i många andra spel som kommit senaste åren.
Däremot är det bättre optimerat nu än tidigare, och ett flertal minnesläckor som fanns förut har täppts till.
Ruskigt bra spel är det.
Skulle inte skrivit alla. Menar många då alla spel som släpps alltid har några buggar. Men jag gick lite på en gissning där då jag inte kört betan utan bara hört från en kompis som prövat betan.
Hoppas bara att det inte är "plottrigt" med alla små individer överallt. Hoppas man skapar grupper med flygplan exempelvis.:|
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Synd att inte midrange DX10 korten kommer förrän tidigast i april (8600GT och 8600 Ultra ska komma samtidigt som R600). Jag står inför valet av att vänta (tills dom billigare DX10 korten kommer) och kanske kunna köra SC på lägsta grafik eller köpa ett X1950XT nu och en ny burk så att jag har den till retail releasen av spelet. Dagens i-landsproblem
WoooooW! Cybrans i demot!
Cybran istheshit är även Taylors favoritfaction.
Ska bli kul att testa singelplayer.. dock kanske det var lite av en flopp att det inte var multiplayerdemo, men kommer väl antagligen senare antar jag..
betan buggade bara lite smått för mig i början, har inte lirat på nån månad, men de senaste versionerna jag lirade fungerade typ felfritt
bara jag som tyckte betan för ett par månader sen man fick testa, MP betan alltså, sög?
sög på vilket sätt? tycker du att det var buggigt eller var spelet bara dåligt gjort?
fanns lite buggar, men vad ska man förvänta sig, är en beta.. förövrigt tycker jag att spelet är (och var även då) skithärligt.