Alien Syndrome plåtat

Robot
Medlem
Alien Syndrome plåtat

Kan mycket väl tänka mig det här med Wii-kontrollerna, lite multiplayer på det bara! ^^

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

ser ju bedrövligt ut.

Medlem
Skrivet av stellanj:

ser ju bedrövligt ut.

Jag kan inte annat än att hålla med. Det ser verkligen förjävligt ut! Men det är klart, Starcraft är fortfarande väldigt roligt och det ser i dagens mått bedrövligt ut.

Facit: det måste inte vara snyggt för att vara roligt!

Medlem
Skrivet av Naglfar:
Skrivet av stellanj:

ser ju bedrövligt ut.

Jag kan inte annat än att hålla med. Det ser verkligen förjävligt ut! Men det är klart, Starcraft är fortfarande väldigt roligt och det ser i dagens mått bedrövligt ut.

Facit: det måste inte vara snyggt för att vara roligt!

Så kan man väl inte iofs inte riktigt säga, att ett spel inte måste vara snyggt för att vara roligt, iaf inte när du nämner starcraft i samma text.

Visst, det är delvis sant, ett spel behöver inte vara snyggt för att vara roligt, men Starcraft just var ju snyggt när det lanserades, och jag är övertygad om att en liten del av dess framgång är pga att det var snyggt när det lanserades. Jag vet iaf att jag skulle dumpa ett spel som ser ut såhär utan att ens prova det först, men då är jag ganska fåfäng vad gäller grafik också.

Men att säga att grafik helt och hållet inte spelar roll, njaa ...
Ett gammalt spel spelas pga att det blev populärt när det lanserades.

Medlem

Antar att grafiken fortfarande är kvar att putsas på, inte för att jag säger att det är ett köp för min del. Måste veta att spelet är kul innan jag köper det. (typ Metal slug, smash bros)

Hört en del om jämnföring av Starcraft nuförtiden, är det bara jag som fortfarande gillar grafiken? Vill lätt påstå att den håller än idag.

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Sry men när du säger att det funkar än idag grafiskt måste jag nog säga att du är ute o cyklar rätt rejält. 320x240 gör sig iaf inte bra på min LCD skärm

Medlem

Wii spel handlar ej om grafiken.

signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

1
Skriv svar