Rock Band - Harmonix nya
Låter jäkligt tufft. Synd att det är till 360 o PS3, kunde ju likagärna vara till PS2 också.
Mja, ska ju kunna göra massa saker online, så då är ju PS2 inte ett jättebra alternativ... och iom att det inte släpps till Wii så finns det kanske andra begärnsningar också... nu kan de iaf göra det riktigt jävla snyggt också
Hoppas man kommer kunna spela in videos när man lirar och lägga upp, som i Singstar till PS3an
JAAAAAAAAA! ÄNTLIGEN!
Låter jäkligt tufft. Synd att det är till 360 o PS3, kunde ju likagärna vara till PS2 också.
Mja, ska ju kunna göra massa saker online, så då är ju PS2 inte ett jättebra alternativ... och iom att det inte släpps till Wii så finns det kanske andra begärnsningar också... nu kan de iaf göra det riktigt jävla snyggt också
Hoppas man kommer kunna spela in videos när man lirar och lägga upp, som i Singstar till PS3an
Iofs sant hehe, man får försöka skaffa sig en 360 nu när dom nya versionerna kommer.
Spelet verkar ju som det ultimata partyspelet, och mer därtill.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Lite rädd när jag hör MTV där, vi kommer att få välja emelllan ett hiphop-band eller RnB-band,
word!
Visserligen står det Rock Band, men heh.. MTV's definition av det är minst sagt underhållande (läs: oroväckande) xD
Var bara en tidsfråga förräns detta skulle komma ju, men visst visst. Kan bli coolt, de har ju lyckats förr, killarna.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
Lite rädd när jag hör MTV där, vi kommer att få välja emelllan ett hiphop-band eller RnB-band,
word!
Visserligen står det Rock Band, men heh.. MTV's definition av det är minst sagt underhållande (läs: oroväckande) xD
Var bara en tidsfråga förräns detta skulle komma ju, men visst visst. Kan bli coolt, de har ju lyckats förr, killarna.
MTV's definition är vadå och varför har dom en definition på det hela och MTV spelar även hårdrock och annan typ av musik. Det mesta faktiskt.
MTV är väl även VH1? de kör ju massa rock, metal, etc
Då vill jag be ovanstående läsa lite sarkastiska fördomar i min mening. Men jovisst, de spelar säkert väldigt varierad musik och jag kan säkerligen inte säga för hur det är nuförtiden. Jag kollar inte ens på mtv längre. När det begav sig så skulle jag vilja säga att deras definition av hårdrock kan te sig väldigt.. Linkin Park? De om ens det är en fruktansvärd del av denna underbara genre. ^^
Eller kort och gott, läs: gillar inte skiten helt enkelt.
edit: Men ja, VH1 har jag för mig är helt okej.. Egentligen så är tvn på vid endast ett tillfälle, när Wii eller dvd-spelare skall brukas.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles