Stranglehold
Det finns redan oändligt många hjärndöda shooters i spelhyllan men inget av dem är så hjärndö... förlåt, jag menar förstås så roligt som att återse och styra inspektör Tequila i jakten på fulingar.
Orkade inte läsa hela recensionen, jag kollade bara betyget och slutsatsen. Men måste säga att jag inte håller med om betyget iaf, själv skulle jag ge spelet 3.5. Helt klart ett bra spel, inte grymt bra, men definitivt bättre än godkänt. Visst har spelet sina svagheter, men spelet är roligt vilket för mig är det viktigaste, viktigare än grafik och t.om ljud. För övrigt så tycker jag inte att spelet är fult eller låter fult för den delen heller?
BETYG: 3.5
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Som en rejäl forumit här på FZ borde du, HaZe303, vid det här laget veta att FZ egentligen skiter i vilket betyg de ger ett spel. Det viktiga är innehållet i recensionerna, säger det, och inte det enda medel som vi som läsare har att jämföra deras kvalitet på recensioenrna med andra sidor eller tidningar. Det vill säga ett betyg.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Har inte prövat spelet men jag håller med recensenten om att det ibland kan se lite dåligt ut. (har bara kollat screenshotsen) Men ifall det stämmer med vad dom säger att ljudet försvinner vissa gånger så låter det helt enkelt inte så lockande. :/
Submission is for the weak
Orkade inte läsa hela recensionen, jag kollade bara betyget och slutsatsen. Men måste säga att jag inte håller med om betyget iaf, själv skulle jag ge spelet 3.5. Helt klart ett bra spel, inte grymt bra, men definitivt bättre än godkänt. Visst har spelet sina svagheter, men spelet är roligt vilket för mig är det viktigaste, viktigare än grafik och t.om ljud. För övrigt så tycker jag inte att spelet är fult eller låter fult för den delen heller?
BETYG: 3.5
Bra att du inte läser recensionen och sen sågar den.
"skjuta i slow motion (så kallad bullet time)"
-Heter tequila time i spelet faktiskt (same shit different name)
"Att gå in på alla förmågor skulle ta för mycket plats så jag lämnar det helt enkelt åt dig att upptäcka, men jag lovar det är värt det."
Var det någon slag begränsning på hur lång recensionen fick vara? För det tar inte många rader att skriva om 4 förmågor som enkelt sammanfattas:
1. Ger tillbaka lite förlorad hälsa.
2. Slow motion och zoom för att enklare kunna skjuta en skurk på avstånd.
3. Odödlighet och obegränsad ammo en liten stund.
4. Dödar alla i rummet.
"skjuta i slow motion (så kallad bullet time)"
-Heter tequila time i spelet faktiskt (same shit different name)
"Att gå in på alla förmågor skulle ta för mycket plats så jag lämnar det helt enkelt åt dig att upptäcka, men jag lovar det är värt det."
Var det någon slag begränsning på hur lång recensionen fick vara? För det tar inte många rader att skriva om 4 förmågor som enkelt sammanfattas:
1. Ger tillbaka lite förlorad hälsa.
2. Slow motion och zoom för att enklare kunna skjuta en skurk på avstånd.
3. Odödlighet och obegränsad ammo en liten stund.
4. Dödar alla i rummet.
Haha! ja det var ju verkligen för långt att skriva. alla andra recensioner lyckas ju få 2 sidor dessutom.
uch detta var inget höjdar spel. tröttnade på det efter första banan enformigt så in i helvete fast 3
2.5-3/5 är ett bra betyg för detta spelet då det inte är annat än ett jaha spel
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
Ordet "hjärndöd" på tapeten, eller? En infarkt i hjärnan med action måste ju kännas... sådär!
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Var hemma hos en polare som körde demot.
Ganska stelt och trist, repetitivt, gubbar som verkar komma lite från alla håll, man tål massor etc... nah, detta spel förtjänar inte ett särskilt högt betyg
Inte ett spel i din smak med andra ord, det är förmodligen inte tänkt att vara överrealistiskt heller.
Jag däremot har spelat igenom spelet 2ggr redan och börjar inte förens nu bli lite trött (kanske för att jag fick tag i en Crysis MP beta nyckel), jag kanske gillar hjärndöda skjutar spel såsom Stranglehold och Max Payne vem vet. Men jag tycker inte att spelet förtjänar en 2.5, 3 eller 3.5 låter mer korrekt. Ett spel utöver det vanliga skulle jag vilja säga, som jag förmodligen plockar fram igen om ett halvår eller liknande. I övrigt tycker jag spelet ser snyggt ut och kontrollen på datorn fungerar ypperligt.
// Fredrik