Ny patch till Warcraft III
oj
känns inte som en Patch behövdes till WC3, men men...
Trevligt med en utvecklare som prioriterar sina spel även långt efter att dom slutat vara toppsäljare.
Nu behövs bara en Diablo II patch som tillåter högre screen resolution, max är 800x600 just nu.
This.
ite så bara med 2d spel dock.
Helt rätt, om man förstorar upplösnigen så dras alla texturer ut och det blir en enda stor gröt
De haed nog blitt tvungna att ersätta alla nuvarande grafiska saker för det :\
Trevligt med en utvecklare som prioriterar sina spel även långt efter att dom slutat vara toppsäljare.
wc3 är ju fortfarande med på topp10 bland pc lir?
Så sant såg det nu, men i vilket fall. Dom spottar ju fortfarande ut uppdateringar till Starcraft. Vad jag menar var att dom bryr sig om sina gamla projekt.
WC3 gick ju inte guld igår.
Wow. Många företag borde ta lärdom av Blizzard.
*host* EA *host*.
Jo du har rätt... många spel tvekar man ju om det verkligen är värt att lägga pengar på men aldrig med Blizzard titlar.
Vad jag sett så är det i princip bara tre företag som jag sett sköta sina spel rätt efter release:
Vavle
Blizzard
och Massive Entertainment (visserligen bara baserat på WiC, men de skött det snyggt)
nu saknas bara Warcraft II bnet edition no cd patch
Otrevlig patch, gav massa buggar i dota...
är inte Blizzards fel .. dota är en inofficel custom map så det är skaparna bakom den som får uppdatera sin bana helt enkelt .. Blizzard kan inte ta hänsyn till alla custom barnorna som finns där ute
Min Dator Går På StjärnKraft !