Team Fortress 2 HD-filmat
Men då, vart är den nya filmen på Portal dom skulle släppa under GC '06? :/
Lugn bara lugn - FZ har inte glömt er som intresserar er för #Portal. Håll utkik på nyhetsrapporteringen under fredagkvällen - med lite tur har vi lyckats få loss en HD-upplöst Portal-trailer från #Valve inom kort (och se till att förvärma bredbandsuppkopplingen - det kommer att bli en tämligen tung nedladdning).
Vänliga hälsningar,
Peter på FZ-red.
Det var inte er jag klagade på, tänkte mer på att Valve brukar vara rätt snabba på att släppa filmerna på Steam, men den är inte där ännu Trevligt att den hamnar här också i och för sig, går mycket fortare härifrån
Ingen som lirat FarCry med cellshadern igång eller?
FarCry får en helt ny dimension när allt ser ut att komma från en serietidning
Älskar cellshading. XIII var roligt. Men storyn vacklade. Älskade att när någon skjöt genom en vägg med maskingevär så stod det: "ra ta ta ta ta ta ta" allt eftersom kulorna kom igenom
Hehe, kul att de använde Wilhelm skriket i början när alla de där soldaterna blev nermejade.
ep2 är ju ett givet köp o detta kommer inkluderas har dom sagt innan så det kommer bli en tidig julafton 2007
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
såg fram emot detta, portal o ep2 som fan tills för några dagar sen då det kom upp en ruta på min skräm det stod "thank you for the steam account" o vips så blev mitt konto stulet :/
såg fram emot detta, portal o ep2 som fan tills för några dagar sen då det kom upp en ruta på min skräm det stod "thank you for the steam account" o vips så blev mitt konto stulet :/
Gå in och kolla runt i Steam supporten och se ifall det står någonting om stulna konton där. Annars kan du ju alltid maila dem på supporten och fråga ifall det inte skulle stå något.
Är det sant att det verkligen kommer?
Jag har väntat på TF2 sedan 1999 då jag harvade TFC som följde med HL.
Japp, det kommer
I de första screenshotsen jag såg av spelet i någon ancient PC Gamer så påminde det ganska mycket om CS, men jag antar att Valve har ändrat sig.
För att svara på era frågor
* Nej det kommer inte ersätta CS, TF2 är inte lika newbvänligt.
* Jepp, jag tycker om utseendet på figurerna.
* Ett självklart köpt, speciellt när det kommer i samma paket som Episode 2 och Portal.
Spelet ser indeed kul ut :]
"I don't rock and roll, I BURN!"
Hehe, kul att de använde Wilhelm skriket i början när alla de där soldaterna blev nermejade.
haha, märkte också det.
Förklaring, efter renoveringen har vårt besökarantal ökat stadigt och den gamla koden i filarkivet hänger inte riktigt med i svängarna. Ny kod ska kodas så det finns ljus i tunneln.
Ahh..good good! Har även jag suttit och svurit flertalet gånger över detta.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Torrent anyone?
SKulle inte FZ kunna vara pionjärer och lägga upp både en torrent och en FTP-fil på sådana här grejor i framtiden? Torrents är ju grymt bra såhär i första hypen medan FTPn går på knäna.
Sedan när antalet Seeders droppar så flytta in det i FTPn?
Skulle göra mig glad iaf.
Edit: Kolla t ex http://actlab.tv/snakebite_guide.html
Och om det är ok att posta en torrentlänk (Inget copyrightat såvittjagvet.):
http://tinyurl.com/hqwc4
Nice fick hem hela filmen nu, grymt schysst känsla, deffo ett spel att vänta på.
"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."
Jag tycker grafiken i XII så riktigt dålig ut. Riktigt hackiga modeller som inte passade in i cartoon-shadingen. Jag tror dock detta var på grund av att de använde en cell-shadingteknik som dubblade polygoncounten, så att de tvingades att ha relativt lågupplösta modeller.
Det var det som var meningen, att modellerna skulle vara kantiga... det skulle vara som att "spela serietidningen"
Coolt med tf2 dock
Playstation 5 | Series X | Steam Deck
Torrent anyone?
SKulle inte FZ kunna vara pionjärer och lägga upp både en torrent och en FTP-fil på sådana här grejor i framtiden? Torrents är ju grymt bra såhär i första hypen medan FTPn går på knäna.
Måste instämma på detta, väldigt ofta man inte kan ladda ner från ftpn precis när något nytt kommer upp. Inte minst ett populärt demo lagst till, då är ofta ftpn helt oåtkomlig under en längre period och en torrent hade fixat det utan större problem om servern har lite cpu-kraft.