NWN2: Mask of the Betrayer plåtat
När detta kommer ska jag försöka spela färdigt NWN 2 och sen ta expansionen. Slutade spela NWN 2 efter anfallet mot strongholdet i slutet, inte för att det var tråkigt utan bara för att det blev så... Jag gör alltid så känns det som; när spelet nästan är slut så slutar jag spela, det kanske är för att spelen ofta blir lite för linjära mot slutet. Ska försöka skärpa mig...;)
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Beersgarden, är i princip exakt samma scenario för mig. Blir nog till att köpa och spela igenom både originalet och den nyköpta expansionen då Blir trevligt
edit: Dessutom hörde jag att man kan spela som Sacred Fist.. har alltid velat vara en mer mystisk monk så det blir extra kul
Efter att ha spelat sönder NWN och alla expansioner så var NWN2 ett givet köp för mig, men efter att ha lirat NWN2 en kväll så var det bara att avinstallera och sätta tillbaka det i hyllan igen. Blev rejält besviken, gick inte att spela enligt mig.
Kommer knappast att köpa detta om de inte gjort drastiska förändringar.
Efter att ha spelat sönder NWN och alla expansioner så var NWN2 ett givet köp för mig, men efter att ha lirat NWN2 en kväll så var det bara att avinstallera och sätta tillbaka det i hyllan igen. Blev rejält besviken, gick inte att spela enligt mig.
Kommer knappast att köpa detta om de inte gjort drastiska förändringar.
Jag gillade tvåan bättre än ettan. Det var mer en blandning av Baldur's Gate, KOTOR och NWN, vilket kändes betydligt fräshare än att bara springa å hacka stup i ett.