Call of Duty 4-tävlingen avgjord
Fan, jag hade faktiskt hoppats på att vinna den här, jag som dragit till med något lustigt på utslagsfrågan och allt
Var det bara slumpvist valt på det, eller hur var det som?
jaha, vann inte denna tävling heller
Tänkte just säga samma sak! Grattis till vinnarna, men nästa gång så tycker jag förtjänar vinna. Jag vinner aldrig något, skulle vara förhöja min serotonin värden för några sekunder om jag kunde få vinna i nästa tävling... Så kan ni visa att inte bara svenskar vinner också, ni får ju inte få ett dåligt rykte FZ(vink vink)??
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Fan, jag hade faktiskt hoppats på att vinna den här, jag som dragit till med något lustigt på utslagsfrågan och allt
Var det bara slumpvist valt på det, eller hur var det som?
X) bra!
Då är jag inte ensam om att ha bidragit med ett "roligt" svar.
Vad gissade du?
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
grattis vinnarna.. men måste säga att det är lite fult med bara 1 rätt svar på utslagsfrågan när det ändå finns flera rätta svar (vad jag lyckats läsa mig till iaf) :/
som att ha en fråga som lyder "vad heter färgen i svenska flaggan".. så är det bara Gul som är rätta svaret
Meh. Jag som var inriktad på att vinna denna.
Någon som inte behöver sitt Cod4 kan gärna ge det till mig
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Jag kollade upp flera artiklar om detta, och de allra flesta pekade på Belize i Nordamerika. Vad har ni på FZ för kommentar angående detta?
"This year Belize is celebrating 25 years of independence from Britain. But the former colony of British Honduras, no bigger than Wales and best known for its diving and offshore cays, still has strong ties to the UK, and has agreed to become the sole jungle- training centre for the British military."
http://www.eliteukforces.info/special-air-service/sas-selecti...
Här framgår det iaf att det är Belize.
http://www.eliteukforces.info/special-air-service/sas-selecti...
Här framgår det iaf att det är Belize.
...candidates fly to the Far East (usually Brunei or Borneo) for 6 weeks of jungle training.
Jag svarade BÅDE Brunei och Borneo...
Fyfan vad less man blir, har fan ingen tur alls när det gäller att vinna nånting....naj fan orkar inte mer asså....:(
Tur och tur. Tur är ett påhittat koncept. Det handlar ju bara om att ditt namn ska dras i en lottodragning, vilket inte skedde denna gång. Inte så farligt, absolut inte DITT fel på något sätt.
"When corporations create the music we all lose."
Va fan skulle man svara brunei? Fel svar ju, skulle garanterat va Belize ( "känner" en riktigt SAS och fick det svaret, även internetsökningar gav det svaret). Skulle gärna vilja ha ett bra svar på varför det blev som det blev, känns som att oddsen att vinna hade varit relativt bra om nu inte fel svar sågs som rätt svar....