The Witcher - film från konsolupplagan
Jag köpte Witcher till PC men jag är helt värdelös på att spela spel på min dator nuförtiden. Det är så skönt att ligga nersjunken i soffan med en handkontroll. Det känns som att åtta år med Everquest gjorde sitt hehe.
Hehe, exakt samma situation här. Köpte Enhanced Edition vid release och har kört fram till början av akt två. Spelet har varit helt underbart så här långt men jag har bara inte haft det där suget som krävs.
CD PROJEKT är helt klart en ny favorit bland utvecklare. De har verkligen lyssnat på sina fans och tagit emot kritik, för att sedan göra ett bättre spel. Att deras CGI-filmer sedan är i klass med Blizzards gör ju inte saken värre heller.
Jag gjorde precis som erge, och laddade ner det. Blev helt såld, och när EE släpptes gick jag o köpte det.
Ja, polska CD project har ju en rätt nedsättande syn på kvinnor, det är ju knappast ovanligt att man kan ligga med karaktärer i spel nuförtiden men 28stycken är ju lite & ta i, samt med samlar kort. Annars är enchanted edition ett kanon spel även fast det fortfarande lider av en del kraschar och irriterande moment som osynliga väggar, klon arméer samt halvtaskig "som man säger i engelskan" paceing och AI path system.
Klart får det 4/5 av mig, det är ju bra att dom fixar sina spel och lyssnar på kritik från deras community men man ska alltid släppa ett spel som är klart och inte 80% klart.
The definition of insanity?
Annars är enchanted edition ett kanon spel
Haha, den förtrollade versionen är ju faktiskt ett "kanon spel". Visste dock inte att den fanns men jag hoppas att det var Merlin själv som förtrollade denna version.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Spelet passar nog bättre till konsol med tanke på hur man spelar.
Men huvud karaktären har ju så fruktansvärt fula strids animationer så spelet går ju inte spela.
Har spelat igenom början 2 gånger på PC (klarar inte av längre innan jag avinstallerar det), först original releasen sedan enhanced och håller på dö av skratt varje gång det blir strid, ser korkat ut och är tråkigt strids system.
[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]
Men huvud karaktären har ju så fruktansvärt fula strids animationer så spelet går ju inte spela.
Har spelat igenom början 2 gånger på PC (klarar inte av längre innan jag avinstallerar det), först original releasen sedan enhanced och håller på dö av skratt varje gång det blir strid, ser korkat ut och är tråkigt strids system.
Fel det här har hög metascore.
edit: Jag är nog sur jag köpte collectors edition av nån jävla anledning 1.2 av 10 får det här klick(lol) spelet.
Va?
Kan inte alls hålla med. Striderna blir ju grymt snygga speciellt när man får kommit en bit och får fler rörelser. Tycker synd om alla som lägger ner innan kommit till staden. Ni missa ett bra spel som tyvärr är sämst i början.
Till alla som tycker man ska spela på konsol för att det är skönare att sitta i soffan vid TV.
Men varför har ni inte kopplat dator till TV och och köpt en handkontroll ???
Va?
Kan inte alls hålla med. Striderna blir ju grymt snygga speciellt när man får kommit en bit och får fler rörelser. Tycker synd om alla som lägger ner innan kommit till staden. Ni missa ett bra spel som tyvärr är sämst i början.
Till alla som tycker man ska spela på konsol för att det är skönare att sitta i soffan vid TV.
Men varför har ni inte kopplat dator till TV och och köpt en handkontroll ???
Spelet kanske blir bättre sedan men jag störde mig redan i början på huvudkaraktären, sedan när spelet hade så dåligt strids system så såg jag ingen anledning att spela vidare och striderna jag såg var inte snygga, karln ser ju ut att ha gummi handleder, så mycket som han far och viftar när man bara står still till och med (i combat).
Jag förstår om en del fastar för spelet (han en polare som avgudar det) men i mina ögon så var det en enda stor flopp.
Kan nog offra en tom DVD-DL skiva på ett när det kommer till X360 för ge det en chans till bara för att.
[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]
Kan nog offra en tom DVD-DL skiva på ett när det kommer till X360 för ge det en chans till bara för att.
va tuff du e
mm, men inte lika tuff som dig tydligen.