lurkat 15 år
Mitt tips när spelglädjen tryter är att testa något ganska annorlunda som man också tycker ser intressant ut, eller helt gå på måfå.
Av egen upplevelse och en del kompisar sitter man och harvar samma tre spel alldeles för länge och blir less men slänger man in en Dave the Diver i mixen eller Inscryption får man en go annorlunda upplevelse .
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
15 års tystnad, och du bara:
”Jag var här hela tiden”.
Var hälsad Kretin,
vår Forumninja-Gandalf
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Vad för typ av spel gillar du?
Svar kommer om si så där 15 år.
... Vilken glädje! Orört konto fanns kvar efter all tid - helt otroligt!
Söker desperat efter ny spelglädje och hittade tillbaka hit nyligen.
Extra vinst att slippa skapa konto/lösen,
bara där 10-0!
Välkommen tillbaka! ❤️
Det ryktas om att det finns många som lurkar i forumets skugga utan att posta.. De finns överallt runt omkring oss..
Skämt åsido, ett tips jag har är att om du spelar pc så kolla demoversioner på Steam. Jag testade campervan simulator för en tid sen och vad jag garvade åt buggar och situationer. Det var ett bra sätt att få kontrast hur ett spel kan vara skrattretande dåligt.
Bild relaterad, vad som mötte mig när jag simmade och tittade bakåt. Spelet är enbart 1a person. Jag skrattade så jag nästan trillade av stolen
Det ryktas om att det finns många som lurkar i forumets skugga utan att posta.. De finns överallt runt omkring oss..
Skämt åsido, ett tips jag har är att om du spelar pc så kolla demoversioner på Steam. Jag testade campervan simulator för en tid sen och vad jag garvade åt buggar och situationer. Det var ett bra sätt att få kontrast hur ett spel kan vara skrattretande dåligt.
Bild relaterad, vad som mötte mig när jag simmade och tittade bakåt. Spelet är enbart 1a person. Jag skrattade så jag nästan trillade av stolen
<Uppladdad bildlänk>
Du lär nog uppskatta The Convenience Store på Steam med!
Jag tycker spelet är rätt bra! Mysig japansk combini-känsla som övergår till skräck. Lätt värt 25 spänn!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]