Uppgift – 16 gratisöverraskningar från Epic i jul, med start i dag

Robot
Uppgift – 16 gratisöverraskningar från Epic i jul, med start i dag

Läcka läcker saker vi kanske redan anade.

#epic-games, #gratis

Medlem

Kul att de fortsätter med detta, vissa spel historiskt brukar vara riktigt bra som de ger bort gratis!

signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem

Älskar Epic!

Medlem

Lite spännande ändå! Har dragit hem många bra gratisspel från Epic.

Medlem
Medlem

Gött! Inte missat ett enda gratisspel någonsin, har alla sedan dom startade ge ut gratisspel Alarm på varje torsdag kväll haha

Medlem

Den tiden på året man börjar logga in på Epic Games Launcher igen

Medlem

Rätt härligt att vara gamer idag med alla gratisspel. I år körde jag igenom Outer worlds och Control på epic när jag fick feeling och ville prova lite nya spel. En riktigt billig hobby

Medlem

Härligt, jag kikade på det här spelet

Medlem

Synd bara att trots alla spel man hämtat gratis där så orkar man inte installera än mindre spela nåt av spelen.. är så van vid steam bara alla år så det är svårt...

Medlem
Skrivet av Prixm:

Gött! Inte missat ett enda gratisspel någonsin, har alla sedan dom startade ge ut gratisspel Alarm på varje torsdag kväll haha

Jag kan ha missat lite. Jag har lyckats plocka ner 316 st. Spelar dock endast Fortnite. Hur många har du?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag kan ha missat lite. Jag har lyckats plocka ner 316 st. Spelar dock endast Fortnite. Hur många har du?

Jag hade 477 när jag nyss kollade. Inte köpt ett enda spel och var med från början. Var sjukt skeptisk till Epic Launchern då jag inte gärna ville ha en launcher till. Sen när Epic exclusiviteten blev ett faktum så blev det värre. Men ständigt har jag claimat gratis spel och nu har det ju blivit ett par. Chans att prova en del spel innan man köper dom till Steam så jag har ändå fått användning för Epic. Men trots allt så kommer jag nog aldrig köpa något där då mitt spelbibliotek redan finns på Steam

Hur som helst, Epic ska ha credd för att dom gör en sak som detta, något som jag tycker Steam gör alldeles för sällan.

signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Är något Sagen om ringen spel som är tillgängligt nu

signatur
Medlem
Skrivet av gurkoz:

Jag hade 477 när jag nyss kollade. Inte köpt ett enda spel och var med från början. Var sjukt skeptisk till Epic Launchern då jag inte gärna ville ha en launcher till. Sen när Epic exclusiviteten blev ett faktum så blev det värre. Men ständigt har jag claimat gratis spel och nu har det ju blivit ett par. Chans att prova en del spel innan man köper dom till Steam så jag har ändå fått användning för Epic. Men trots allt så kommer jag nog aldrig köpa något där då mitt spelbibliotek redan finns på Steam

Hur som helst, Epic ska ha credd för att dom gör en sak som detta, något som jag tycker Steam gör alldeles för sällan.

Så om du gillar ett spel på Epic som du fått gratis så går du sen till Steam och köper det.

Får inte ihop logiken där..?

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Du gillar alltså att kasta pengar i sjön? Vad har du för jobb?

Medlem

Kan förstå om man vill köpa om spel på GoG för att äga dom på riktigt, men att göda Gabe med ännu en hyrlicens är kanske inte så klokt

Medlem
Skrivet av showerguy:

472st Någon sa att han har 477, men tror att han har andra spel i sin inventory, möjligtvis f2p spel som han har laddat ner i sin library

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Kan förstå om man vill köpa om spel på GoG för att äga dom på riktigt, men att göda Gabe med ännu en hyrlicens är kanske inte så klokt

Nu är det ju Epic det handlar om så Gabe är inte inblandad för huvud taget. Men visst "hyr" du spelen även på Steam.

Just därför har jag börjat köpa merparten av mina spel på GoG det senaste just på grund av att jag faktisk "äger" en kopia och kan spela det när jag vill, inte när utgivaren vill.

Redaktör
Skrivet av Freeman79a:

Du gillar alltså att kasta pengar i sjön? Vad har du för jobb?

Jag ser det mer som att frivilligt ge pengar till företag som gjort spel/tjänst man gillar än att slängs dem i sjön. Det kan jag helt förstå. Däremot inte pga plattformen, men det är ju upp till var och en.

signatur
Medlem
Skrivet av Lofa:

Nu är det ju Epic det handlar om så Gabe är inte inblandad för huvud taget. Men visst "hyr" du spelen även på Steam.

Just därför har jag börjat köpa merparten av mina spel på GoG det senaste just på grund av att jag faktisk "äger" en kopia och kan spela det när jag vill, inte när utgivaren vill.

Det var det som var poängen. Få spel på Epic för att köpa om på Steam (Gabe) = obegripligt. GOG, begripligt

Medlem

Wiee! Har till och med gjort ett konto till mina barn och paxar en massa gratis spel. Så när dom får dator längre fram, så har dom åtminstonde lite spel att lira😁
Fast det var dumt att sätta en åldersgräns på kontot. Så kan inte ta alla spel dock😅

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

1
Skriv svar