Marvel Rivals
Hero-shootern död? Glöm det – Marvel bjuder på storstilad gratisaction.
Hoppas Glenn fick ordentligt med beröm då få verkar vilja spela strategist
Du kan vara lugn, Glenn får precis så mycket beröm han förtjänar och hans ego klarar av
Vi är ett gäng som lirar och två-tre av dem axlar ofta strategist-rollen så har inte stött på det problemet särskilt ofta
Hoppla! Lite oväntat bra eller? Laddat ner och ska testa asap. Tro det eller ej men jag spelar fortfarande Overwatch i omgångar
Jag hade själv lite försiktiga förhoppningar som verkligen infriades - riktigt kul att lira tillsammans med polare och många hjältar jag vill lära mig.
Jag har också återbesökt Ow/ow2 i omgångar men det tappade verkligen momentum och känns rätt trist nu. Dom har precis lanserat en ny tank, en nyhet som verkligen försvunnit i bruset.
Hoppas Netease klarar av att surfa vidare på framgångsvågen och kan fortsätta att hålla folket intresserade!
Oj jag hade avfärdat detta men efter recensionen blev jag taggad på att testa.
Gör det! Varma rekommendationer från min sida 🙂
Ruskigt kul, har spelat hela helgen. Favoritfiguren än så länge är rätt överlägset Loke.
Loke är svår att bemästra men sticker verkligen ut! Har haft väldiga problem att jaga ifatt honom som Iron Fist! 😅
Bra recension! Instämmer med allt. Ruskigt kul!
Tack så mycket, kul att du läser! 🙂
Jag har spelat sedan alpha och älskar det lika mycket då som nu. Fördel att jag diggar superhjältar också.
Under alpha fick spelet mycket skit pga att creators som fått nycklar inte fick snacka negativt om spelet. Dumt av Neatease att göra så. Särskilt när spelet genuint är grymt!
Halo kompis!