Fragzone-fredag har Indiana Jones-feber

Robot
Fragzone-fredag har Indiana Jones-feber

Årets sista storspel är här – med extra mycket piska!

#fragzone-fredag

Medlem

Det är en väldigt stark omslagsbild som jag tar med mig inför helgen.

Medlem

Fredrik är som klippt o skuren för den där bilden!

It's not a lake, it's an ocean

Känner mig nästan piskad att se det här avsnittet.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Är Indiana Jones het nu? Jag tyckte Indiana Jones var cool på 80-talet och såg de filmerna då när de var nya. Men den senaste bra filmen kom för 35 år sen.

Releasehästryttare
Skrivet av scaryfoot:

Är Indiana Jones het nu? Jag tyckte Indiana Jones var cool på 80-talet och såg de filmerna då när de var nya. Men den senaste bra filmen kom för 35 år sen.

Det är väldigt svalt, folk som förköpte det har kunnat spela sen i fredags och spelet kom inte ens upp i 6k spelare samtidigt på Steam.

Gissningsvis så har de sålt bättre på xbox dock.

Medlem
Skrivet av Devan:

Det är väldigt svalt, folk som förköpte det har kunnat spela sen i fredags och spelet kom inte ens upp i 6k spelare samtidigt på Steam.

Tillgänglig 2024-12-09 01:00 om man inte skaffat den dyrare deluxe-versionen må jag påpeka.

Medlem
Skrivet av Devan:

Kan tänka mig den siffran är låg för att många kör via gamepass. Detta är ju ett sp spel man kör igenom och är klar med så det är ju egentligen bara att köpa en månad eller köra en 14 dagars trail.

1
Skriv svar