Nya skins i Call of Duty: Black Ops 6 får spelarna att rasa

Robot
Nya skins i Call of Duty: Black Ops 6 får spelarna att rasa

Drakkrigare borde förvisas enligt spelarna.

#Activision, #Call-of-duty-black-ops-6

Geeks Gaming

Va? Ett skin upprör CoDs community? Aldrig hört på maka.

Medlem

Det roliga är att inte spela alls är gratis! Sparar mig både tid, energi och pengar.

Medlem

De klagar varje år på skins, kartor, Battle pass, what-fucking-ever, och likförbannat förbokar och köper de spelet år efter år. Definitionen av galenskap...

Medlem

Men springa omkring som nikki minaj eller kända fotbollsspelare gick hem... Weird

Medlem

Aldrig förstått mig på att folk köper skins. Har en kollega som är cs fantast han ska köpa skins för flera tusen i julklapp till sig själv. Sånt bör vara gratismoddar men verkar ha blivit någon skrytgrej.

Skrivet av Bennii:

De klagar varje år på skins, kartor, Battle pass, what-fucking-ever, och likförbannat förbokar och köper de spelet år efter år. Definitionen av galenskap...

Är det något du undersökt eller antar du bara att det är samma personer?

Medlem

"Dessvärre verkar spelare tycka de är så fula att de kunnat gå så långt att betala för att slippa se dem."

Va?

Skribent
Skrivet av Jonrei:

Men springa omkring som nikki minaj eller kända fotbollsspelare gick hem... Weird

Alla har en gräns och tydligen var en Drakkrigare gränsen här.

signatur

"Writer and Fighter"

dyb
Medlem

Spellcheck på rubriken? Grammar

Medlem

Skön rubriksättning.

Releasehästryttare
Skrivet av Bennii:

Medlem

Det där drakkrigaren är min fru sugen på att skaffa 😅 men så är hon också rollspels nörd och ingen möp

Medlem

Hade helt allvarligt varit mycket mer sugen på att köpa CoD om det fanns en "skin toggle knapp" under settings, så jag slapp se all skit som inte passar in.

Medlem

I bra spel kostar skins inte en krona utan låses upp när du spelar. I bättre spel är det enkelt att modda till egna skins.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det där der verkligen riktigt jävla löjligt ut. Om dom vill spela fortnite kan dom väl bara få starta fortnite?

signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Alla dessa spel med skins.. ADHD-varning på alla dom spelen.

Medlem

Har inte spelat COD på flera år eftersom det mer och mer börjar likna Fortnite. Det ser bara tramsigt ut och jag saknar när det var mer ”seriöst”.

Är egentligen ett stort fan och plöjde hundratals om inte tusentals timmar på multiplayer med de allra första spelen i början av 00-talet fram till Modern Warfare 3. Alltså inte det från 2023 utan det som kom för 10+ år sedan. Någonstans efter det tycker jag att det började spåra ur. Även kampanjerna blev avsevärt sämre.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

I bra spel kostar skins inte en krona utan låses upp när du spelar. I bättre spel är det enkelt att modda till egna skins.

Vilka bra spel låter dig modda skins i multiplayer nu för tiden?

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Minns Counter Strike förr i tiden då alla moddar var gratis och det fanns massor. Skulle aldrig betala för ett skin eller något sådant. Kändes som jag har varit med om något fantastiskt som många unga idag missar.

Skribent
Skrivet av dyb:

Spellcheck på rubriken? Grammar

Blev lite ambivalent om jag skulle använda ordet "Skinn" eller "Skins", så lämnade det och skrev artikeln. Slutade med att det inte blev något av det!

Men tack, nu har jag fixat.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Var ju samma med Grootskin, där man inte kunde se fienden lika enkelt. Antar att det är samma här, fast omvänt. Att fienden sticker ut alldeles för mycket och blir ett störningsmoment i spelet.

signatur

Change is the only constant

Avstängd

Haha ja jösses.
Cod rör man inte med tång.
Dom som köper cod varje år och klagar får skylla sig själv

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag tar inte COD på allvar men jag spelar och jag hatade de där skinsen direkt!

Medlem

Hatar alla dom oseriösa skinsen. även om jag måste erkänna att jag köpte katt skinsen (tror jag hade lite cod points efter alla år, möjligt att jag köpte med pengar).
Det senaste verkar ha enormt små banor?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Önskar de hade ett val under options där man kan välja att bara se neutrala orginalskins på motståndarna/medspelarna, så kan de som vill spöka ut sig få ha kul med sig själva och sina likasinnade utan att de ska störa mig och de som vill ha lite mer seriös känsla

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Önskar de hade ett val under options där man kan välja att bara se neutrala orginalskins på motståndarna/medspelarna, så kan de som vill spöka ut sig få ha kul med sig själva och sina likasinnade utan att de ska störa mig och de som vill ha lite mer seriös känsla

saknar cod tiden då man var tvungen att köra vapnen som fanns på ens sida. detta var väl runt cod 1 och 2 tiden? tyskar, du hade kar98k och mp40, allierade hade thompson och liknande. tror ryssarna hade sin ppsh. saknar dom tiderna. var faktiskt med i en clan för 30+ under cod1 tiden. var inte såpass gammal och var en ung svensk i en brittisk clan. saknar dom tiderna.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Vilka bra spel låter dig modda skins i multiplayer nu för tiden?

Nä. Det är få eller nästan inga multiplayerspel idag som stödjer användargenererade skins. De flesta som kommer närma är RPG-spel som stödjer viss customizing (inom spelets egna ramar). Såsom layered armor, transmog och byta färger.

Helt eget moddande skins var nog mest quake och gamla CS. Det beror väl mycket på att företag vill tjäna pengar på de kosmetiska grejerna och styra så folk inte moddar in fallosymboler höger vänster. Både Quake och CS drogs ju mycket med ballar och byst när det var fritt fram att skapa eget innehåll.

För att ta något exempel är det väl mest MineCraft och Animal Crossing som låter dej göra egna kläder som syns i multiplayer, det är väl det närmsta idag?

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kan förstå spelarna. Jag kan störa mig sjukt mycket på alla fula skins som finns i warzone. Ibörjan kändes dock Warzone rätt så realistiskt och det dröjde ett tag innan skins började kännas out of place. Ett "parasiteskin" i första säsongen låter ju helt bananas.

Medlem

Mjo spelar man en någorlunda realistisk MP shooter med militärtema hade jag inte heller velat se massa pajasskins springa runt.. sabbar ju känslan. Som nån ovan så finns Fortnite

Medlem

Som vuxen gamer så förstår jag att man känner sig förråd när man ser en spelserie som man själv varit med och byggt upp från grunden förvandlas till något som inte alls var anledningen till att du gillade det i början, men faktumet är bara att du är inte tillhör den största konsument målgruppen längre. Släpp taget, hitta nåt nytt.

12
Skriv svar