Final Fantasy XVI på pc, "anstötliga" eller "opassande" moddar undanbedes

Robot
Final Fantasy XVI på pc, "anstötliga" eller "opassande" moddar undanbedes

En vädjan som säkert kommer respekteras. Säkert.

#final-fantasy-xvi

Avstängd

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Testpilot

Hundra procent på att första modsen som dyker upp är;

a) Sonic eller Spider Man ersätter MC.
Eller
b) Alla kvinnliga modellerna går upp tre BH-storlekar.

Jag kastar min röst på alternativ b. Slår aldrig fel.

signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < R5 5600 | 16GB 3200 MT/s | RTX 2060 >

Medlem

Länge leve tuttmoddarna!

Medlem

Sådan tur då att tuttmoddar inte är opassande eller anstötliga

Men apropå moddar, om ett spel är populärt och får många moddar så kommer det göras sådant som vissa kan räkna som ”opassande eller anstötligt” av den simpla anledningen att de kan göra sådana.

Medlem

Fritt fram för de mest depraverade av mods då 😄

Medlem

Att be folk på nätet att inte vara sexuella är som att be vatten inte vara vått.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Japp det där var rak inbjudan för moddare att försöka när dom säger sådär.

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Att be folk på nätet att inte vara sexuella är som att be vatten inte vara vått.

Japp helt klart dagens tabbe det där. Nu kommer alla se det som en utmaning att göra så mycket moddar dom kan som inte dom vill se.

Medlem

Han vill nog se opassande mods, nu får han precis som han vill, bästa sättet att svara på frågan.

Medlem

Människan är av naturen en sexuell varelse, något som har återspeglats i det konstnärliga, ända sedan människan började måla på grottväggar.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Människan är av naturen en sexuell varelse, något som har återspeglats i det konstnärliga, ända sedan människan började måla på grottväggar.

Kan förstå det från skaparens sida (även om jag finner det skevt). De som installerar skiten där emot....

Medlem

Meanwhile: Yoko Taro

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

"Everybody needs a bosom for a pillow!"

Medlem

BRA JOBBAT!

Det blir självklart omvänd psykologi, streisand effekt och allt möjligt på det här. NFSW moddar uppmuntras! Skapa och ladda hem! Nu kör vi!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

För det är tuttar tuttar tuttar överallt

Medlem

Första moddet, byt ut alla kvinnliga karaktärer till Cindy.

Medlem
Skrivet av Swayer:

Första moddet, byt ut alla kvinnliga karaktärer till Cindy.

Bara kvinnliga?

Medlem

Vem är Cindy och vad är det för en massa tuttmoddar jag missat genom att spela via konsol i evigheter? 🤨

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Avstängd
Skrivet av YmerXE:

Vem är Cindy och vad är det för en massa tuttmoddar jag missat genom att spela via konsol i evigheter? 🤨

Jag vet inte vem Cindy är men sk "NSFW" moddar har funnits länge i flertalet spel genom tiderna.

Betheada spel som elderscrolls och fallout har moddar som får "hot coffee" att vara harmlöst.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Geeks Gaming

Gissar på ett rekord i TTP

Medlem

Hehe sant, underskatta nog moddare xD Kan bli Final Cindy XVI istället.

Skrivet av YmerXE:

Vem är Cindy

En karaktär från Final Fantasy XV som var rätt poppis och fanns en hel del mods som fokuserade på henne.

Skrivet av YmerXE:

vad är det för en massa tuttmoddar jag missat genom att spela via konsol i evigheter? 🤨

Den sanna anledningen alla rekommenderar pc. Kan ju inte köra resident evil remakesen utan att förvandla alla karaktärer till BDSM fantaster eller spela skyrim som något annat än ett xxx spel.

Medlem

en mod som byter alla kvinnor mod Cindy är en bra mod I alla spel =D

Haha, ni är ju fan inte kloka. Men whatever floats your boat I guess, det skadar ju ingen.

1
Skriv svar