Assassin's Creed Shadows-video visar mer från dess spelvärld

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jo, fast det gjorde det ju i de som jag länkat också. Tror det är dags att lägga ner. Du både ljuger om att du inte bryr dig om min ståndpunkt, för det är klart och tydligt att du redan har etablerat vad jag tror på och vill argumentera med mig för att motbevisa din version av mig, och du begär att andra ska göra det du direkt uttalat sagt att du inte vill göra. Jag har redan gett mig ut på jakt efter information som lutade åt ditt håll, hittade en del nytt om författaren du nämnde (inte den som skrev boken jag länkade till) och ändå kommer du och talar ner till folk.

Mitt sista inlägg i diskussionen här. Du får be om ursäkt någon gång om du tagit några steg tillbaka och kollat upp både det jag skrivit, betänkt det och läst informationen i boken jag länkade. Ifall du vill då, inte något jag räknar med men jag ger dig den öppningen i alla fall, och det handlar inte om spelet längre utan om hur du har skött dig i diskussionen.

haha jag tror du läser in för mycket i det jag skrev. Jag kan inte nog understryka hur lite jag bryr mig om vad du, eller någon annan, tycker i denna fråga. Slappna nu av innan du får en hjärtattack och ha en trevlig kväll.

Medlem
Skrivet av ZerotheCat:

haha jag tror du läser in för mycket i det jag skrev. Jag kan inte nog understryka hur lite jag bryr mig om vad du, eller någon annan, tycker i denna fråga. Slappna nu av innan du får en hjärtattack och ha en trevlig kväll.

Det önskar jag inte dig, och önskar inte heller några sådana ord från dig. Det stämmer nog bättre då vad de andra skrev, att du bara är ett troll. Det gör mig lite ledsen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av bluebird:

Ganska exakt den nivån av analyser och teser jag menade...

Tänker inte bidra till det här mer. Jag får hitta nån annan tråd.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Är glad över att ämnet kan diskuteras med sådan här sans. Bra! Mer sånt. Fin FZ-anda! ❤️

Personligen är jag... ganska taggad? Jag vet lite för lite om världen, berättelsen och allt sådant jag som gammal AssCreed-räv är här för. Hur passar det in i det stora pusslet? Kan det bli en intressant ramhandling igen? Eller kommer den alltid stå i skuggan av Desmond? Jag är själv ingen junkie gällande feodala Japan, men känslan är att jag kommer spela väldigt mycket som Naoe. Hon låter ju mer så som jag vill att Assassin's Creed ska vara.

Helst skulle jag vilja ha ett actionäventyr än ett actionrollspel, men de nya spelen har ju sin charm också. Men ser GÄRNA att det är lite kortare och mer fokuserat än kolosserna Odyssey och Valhalla.

Lustigt att någon tycker att nivån är låg och personen som jobbar på FZ tycker den är bra


signatur

I drank what?

Medlem

Det enda jag tycker ser halvdant ut är hur nätterna ser ut. Det är alldeles för ljust, månskenet är för starkt :/
Var likadant i RDR2, man fick dra till med mods för att få riktigt bra mörker.

123
Skriv svar