The Witcher får en 5:e säsong på Netflix – men det blir den sista
Känns lite tragiskt när man är ett Witcher-fan och inte vill fortsätta kolla efter säsong 2.
Det är häpnadsväckande hur snabbt det gick utför. Vi kollade första säsongen på en kväll, medan säsong två var riktigt kämpig att komma genom. Några guldkorn fanns (Nivellen!), men vi satt mest och facepalmade åt manuset. När tredje säsongen kom var intresset helt bortblåst, så den har vi inte ens sett.
Det är häpnadsväckande hur snabbt det gick utför. Vi kollade första säsongen på en kväll, medan säsong två var riktigt kämpig att komma genom. Några guldkorn fanns (Nivellen!), men vi satt mest och facepalmade åt manuset. När tredje säsongen kom var intresset helt bortblåst, så den har vi inte ens sett.
Hoppade av på säsong tre, vet inte vilket avsnitt men sista avsnittet jag såg var den där striden med alla magiker i någon borg.
Första säsongen var riktigt bra. Sedan gick det utför, och dog med säsong 3.
Notering till mig själv: titta inte på serier där manusförfattarna hatar källmaterialet och gör narr av det.
Ja. Man blir vansinnig. Jag tar deras hat mot källmaterialet personligt.
Håller med, jag såg nog första säsongen 3 gånger innan andra kom. Andra säsongen såg jag bara veckovis och var rätt uttråkad. Har inte ens brytt mig om serien sedan dess. Är helt avtänd på serien nu.