Vilken rington?
Har använt samma i ~15 år nu. Ringtonen är från The Elder Scrolls II: Daggerfall, men jag har modifierat MIDI-filen och tagit bort alla instrumenten utom harpan.
För SMS så använder jag denna lilla bit från Amiga-versionen av Flashback.
Just nu har jag det här marimbasolot från introt till Joe's Garage. Det låter lite som en "vanlig" ringsignal, men komponerat av en galen professor.
Förr körde jag rätt länge med den här från Always Sunny.
Och den här för SMS. Ni som har sett Eurotrip vet säkert.
Brukar köra denna, har ny telefon så kör standard nu. Dags att byta!
Jag kör samma, men jag kanske borde byta till något med lite lugnare inledning. Varje gång det ringer hoppar jag till. .😃
Det är många grymma ringtoner i tråden!
Jag hittade en till skön rington ifrån samma skapare.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Har denna och vill tro att jag har en om inte unik så i alla fall ganska ovanlig ringsignal. Har tagit den från det officiella soundtracket (köpt via steam).
Den här hade jag inte hört tidigare, men den är vacker och stämningsfull!
Varför inte denna!?
IDKFA
Som det The Office-fan jag är använder jag givetvis Michael Scotts egna ringsignal!
https://www.youtube.com/watch?v=w6szQQEFzC8&ab_channel=Kieran
Varför inte denna!?
Haha den är inte dum den heller! C & C har alltid haft bra soundtrack!
Act on instinct är nog musikstycket jag mest förknippar med Command & Conquer.
Jag kan erinra mig hur vi satt och spelade det första spelet i serien på 486orna i skolans datasal i slutet av 90-talet. Det var tider det!
Om du har både ljudlöst och utan vibration, varför har du ens en telefon? Du måste ju missa 100% av alla samtal?
Ja juste har bara telefon för att invänta samtal från andra människor... Jösses
Ja juste har bara telefon för att invänta samtal från andra människor... Jösses
Nej inte bara men det är ju ändå huvudgrejen med en TELEFON, annars finns det bättre lämpade enheter.
Och inte mycket till enhet att spela på eller titta på youtube om du har ljudlöst aktiverat.
Hell March just nu. Brukar välja ringsignaler som låter bra i mobilen högtalare framför vad som låter bra på en ljudanläggning. Finns några jag skulle vilja ha, men i mobilen låter det inte riktigt rätt.
SMS signalen är "Oh no! *plopp*" från lemmings.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.