Ni vann Diablo IV: Collector's Box!
Även om det inte var ett krav har ingen av dem kommenterat sedan 2012 vs 2022. Otroligt nog vann Moltachi år 2012 också som var hans sista post och vinner idag igen. Vissa har tur
Stackars alla djävlar som kämpade med roliga kommentarer med de var roliga att läsa
Han kanske enbart deltar i tävlingar.
Andra spelar på triss.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Han kanske enbart deltar i tävlingar.
Andra spelar på triss.
Känner en person som ofta deltar i tävlingar och vinner av någon magisk anledning.
Den moderna varianten av triss är väl Steam skins.
Även om det inte var ett krav har ingen av dem kommenterat sedan 2012 vs 2022. Otroligt nog vann Moltachi år 2012 också som var hans sista post och vinner idag igen. Vissa har tur
Stackars alla djävlar som kämpade med roliga kommentarer med de var roliga att läsa
Hans konto nr 73😂😎
Det var då konstiga stavningar på mitt namn..
Grattis till vinnarna!
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Vilka priser, bra jobbat FZ! Grattis till vinnarna
Grattis till Guild Wars 2 musmattan ;p
Visar ju att de är stammisar ändå som besöker FZ regelbundet om de har fortsatt sedan 2012 liksom. Helt rättvist i mitt tycke.
Grattis till Guild Wars 2 musmattan ;p
Haha tack! Den mattan har gjort sitt sedan länge men fin var den
Vann en Lightning figur och guide om FFXIII en gång i tiden också, de finns kvar och är inte lika använda!
Grattis!
Vi hörs väl om fyra år när ni tröttnat? Fast för er kommer det väl kännas som fyra månader!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]