Fragzone-fredag – Satan i datan, Diablo IV funkar! (Typ.)
Men funkar ni som gick upp mitt i natten för att spela?
Hahaha. Älskar bilden 😄
Själv jobbar jag hemifrån idag, så jag tog mig en liten sovmorgon. Snart är det långhelg. Fantastisk timing!
Trots att jag är optimist så förväntade jag ändå lite serverstrul. Vilken positiv överraskning att jag spenderade mindre än 1 minut i kö och sedan spelade problemfritt i några timmar. Dessutom njöt jag av varje sekund! Bra jobbat, Blizzard! 🥰
Hahaha. Älskar bilden 😄
Själv jobbar jag hemifrån idag, så jag tog mig en liten sovmorgon. Snart är det långhelg. Fantastisk timing!
Trots att jag är optimist så förväntade jag ändå lite serverstrul. Vilken positiv överraskning att jag spenderade mindre än 1 minut i kö och sedan spelade problemfritt i några timmar. Dessutom njöt jag av varje sekund! Bra jobbat, Blizzard! 🥰
Inge serverstrul alls... Funkar hur bra som helst. Var inte ens problem 01 när dörrarna öppnades
1# FZ Troll
Kan fan inte argumentera att betala 800kr+ för Diablo. Har ju inte köpt ett spel till gruppvis på flera år. Ska man börja nu..
800 är väl ingenting... Mitt kostade närmare 1200... Kommer få ut minst 1200h i det så för mig är 1kr timmen för nöje superbilligt
1# FZ Troll
Fantastiskt spel, detta är vad jag förväntar mig av Blizzard.
Tagit level 50, klarat kampanjen och jagar nu ned de sista 10 Lilith-statyerna.
När detta är klart blir det att testa en annan klass, Barbarian var inte riktigt min kopp te.
Det finns såklart en del saker jag stör mig på, som kunde varit bättre eller som jag anser rakt av inte hör hemma i spelet. Men det är småsaker. Utan att spoila något måste jag säga att berättelsen är det bästa jag spelat igenom i ett ARPG, och väger upp alla andra saker jag än så länge inte gillat.
R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >
G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >
B < R5 5600 | 16GB 3200 MT/s | RTX 2060 >