God of War-reklamen

Medlem
God of War-reklamen

Hej

Är det många visningar kvar på God of War-reklamen? Den är otroligt störande då den "flärpas" in och allt som blinkar eller rör sig i ögonvrån vid varje sidladdning är distraherande.

Mvh


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av conthox:

Hej

Är det många visningar kvar på God of War-reklamen? Den är otroligt störande då den "flärpas" in och allt som blinkar eller rör sig i ögonvrån vid varje sidladdning är distraherande.

Mvh

Hallå!

Jag har bett säljfolket kolla på det och återkomma till dig.


signatur
FZ
Edin Mehinovic
Skrivet av conthox:

Hej

Är det många visningar kvar på God of War-reklamen? Den är otroligt störande då den "flärpas" in och allt som blinkar eller rör sig i ögonvrån vid varje sidladdning är distraherande.

Mvh

Hej! GoW-kampanjen rullar till och med den 23:e november. Tråkigt att du upplever den störande, det positiva är att den faktiskt stannar upp efter ett kort tag och ger FZ viktiga intäkter som gör att vi kan göra det vi gör så att säga. Hoppas på förståelse och passar även på att tacka för feedback.

Medlem
Skrivet av Edin:

Hej! GoW-kampanjen rullar till och med den 23:e november. Tråkigt att du upplever den störande, det positiva är att den faktiskt stannar upp efter ett kort tag och ger FZ viktiga intäkter som gör att vi kan göra det vi gör så att säga. Hoppas på förståelse och passar även på att tacka för feedback.

Jag har inga problem med reklam per se, utan det är just reklam som rör på sig, spelar ljud och/eller blinkar osv. Förstår att den behövs för FZs överlevnad, det är ju därför jag har annonsblockeraren avstängd här på sajten och ser den.

Tack för responsen och trevlig helg.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar