God Jul önskar vi på FZ!
Idag är det 26 år sedan som jag fick mitt första tv-spel.
En Nintendo Entertainment System med Super Mario Bros 3 och två handkontroller.
Jag har inte kvar den konsolen men nu förtiden så har jag en NES Classic Mini som jag kan återuppleva mina gamla barndomsminnen med.
Ni får nu ha en riktigt GOD JUL!
/Emuell Moon
God jul. Jag har som vanligt redan avverkat julen med familjen. Ska spendera dagen i fåtöljen med Zoegas julkaffe, clementiner och lite spel.
Är uppesittarkvällen alltså på fredag?
Korrekt!
@Carl Johansson-Sundelius: Härligt! Trodde jag skulle missa pga av arbete, men jag jobbar ju dagskift på fredag.
Är det bara jag som vill se @Fredrik Eriksson som julvärd i SVT nästa år? Gillade hans lite mer tillbakadragna approach som småbitter hopbiten jultomte. Tror det skulle passa bra i rutan.
God jul! Tack redaktionen och mina FZ-forum-vapendragare!
Trevligt år med fina recensioner, nyheter, inslag, diskussioner och streams. Ett rafflande år helt enkelt!
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S
God Jul alla anhängare och God Jul FZ och tack för ett superbt spel nyhetsår. Muchas gracias.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||