Skräckslagna Soma kommer till Xbox One – med "safe"-läge
Safe läge låter lite dumt, om det är vad som det låter som så försvinner ju poängen med spelet helt o hållet.
Jag håller med dig, men förstår att vissa kan ha problem med nervpirrande spel. Jag tyckte "Alien Isolation" hade större skräckfaktor.
Jag håller med dig, men förstår att vissa kan ha problem med nervpirrande spel. Jag tyckte "Alien Isolation" hade större skräckfaktor.
Ja sure men då kanske man inte ska spela den typen av spel kan jag tycka. Poängen som gör sådana här typer av spel är ju just den där delen där man måste gömma sig, tänka till lite osv. det är en del av spelen.
Tänk att köra ex Amnesia spelen utan att någonsin behöva bry sig om att gömma sig eller så. De hade blivit rätt mediokra helt plötsligt kan jag tycka.
Har faktiskt inte spelat Alien Isolatien ännu, men sneglat på det både en och två gånger nu så det händer väl snart
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Läste i steam-forumet att vissa tyckte att spelet var roligare utan monster än med, troligtvis för att få uppleva atmosfären i en lugnare takt....
Soma är iallfall bland dom bästa spelen jag kört, och ligger rotat i minnet av någon anledning.
//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\
På min topp 20 lista av bästa spel ever. Fantastisk upplevelse med en riktigt obehaglig stämning och fiender som är rätt creepy. Ser verkligen fram emot Frictional Games nästa skräck titel. De är fan kungar i genren.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||