Är det snart dags för en Super Nintendo Classic Edition?
Hade varit gött synd bara att många av dom bra snes spelen är tredjeparts spel, typ donkey Kong country, ff4-6, turtles in time, mega man x etc. Kan ju bli grinigt med licenser om nintendo har otur.
Dock en konsol med super Mario world 1 och 2 kan ju nästan vara värt bara det!
äh kör retropie så har man allt.
däremot kontroller.
nån som kan tipsa om snes kontroller i hyffsat kvalite som håller.
dom billigaste på ebay tex håller inte så bra.
Dock så när man kollar på dyrare även från svenska sidor så ser dom likadana ut som dom billiga på ebay
däremot kontroller.
Dock så när man kollar på dyrare även från svenska sidor så ser dom likadana ut som dom billiga på ebay
Kontrollerna därifrån som känns nästintill genuina mot originalkontrollerna som de är baserade på.
Jag har NES30, N64, och ZERO från deras eBay-sida. Toknöjd med alla tre produkterna.
däremot kontroller.
Kontrollerna därifrån som känns nästintill genuina mot originalkontrollerna som de är baserade på.
Jag har NES30, N64, och ZERO från deras eBay-sida. Toknöjd med alla tre produkterna.
Tackar, ska kolla in dessa när dom sista billiga skitkontrollerna gett upp
däremot kontroller.
Tackar, ska kolla in dessa när dom sista billiga skitkontrollerna gett upp
Håller med Puscifer. Har skälv NES30, SFC30 och NES30 Pro.
För den som vill bygga ett eget Mini Nes rekommenderas stark Daft Mikes 3D case som går att få tag på här.
http://www.daftmike.com/p/nespi-electronics-kit.html?m=1
Komplett med Mini RF läsare och kassetter i mini format om man vill 3D Printa ut dessa också.
Illusion of Tim/Gaia
Legend of Zelda
Chrono Trigger
Super Mario World 1-2 (yoshis island)
Mega Man X
F_Zero
Turtles in Time
Secret of Mana
Donkey Kong Country 1-3
Street Figher 2
Super Metroid
Super Mario Kart
Star Fox
Bara dem som dyker upp direkt sådär i skallen, vet att det fanns många fler som jag hade... snes är nog min favorit bland alla konsoler jag ägt.
Dessa 30 spel hoppas jag på:
Super Metroid
Zelda 3
Super Mario World
F-Zero
Street Figher II Turbo
Pilotwings
Super Mario All Stars
Super Mario Kart
Super Tennis
Kirby's Dream Land 3
Chrono Trigger
Super Double Dragon
Secret of Mana
Super Punch Out
Contra III
Donkey Kong Country
Shadowrun
Super Castlevania IV
UN Squadron
TMNT Turtles in Time
Pocky & Rocky
Blackthorne
Sim City
Zombies Ate My Neighbours
Mega Man X
Super R Type
Actraiser
Final Fantasy VI
Goof Troop
Legend of the Mystical Ninja
däremot kontroller.
Köp en SNES USB adapter på tradera och kör med en original kontroller. Det är bäst känsla skulle jag säga.
Hade varit värt varenda öre bara för super metroid, mario och chrono trigger. Är långt ifrån en Nintendo-fanboy och många likt mig hade nog öppnat lädret, ännu mer än för NES mini.
This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.