Capcom vill jaga monster på större skärm
Bärbart inte lika populärt i väst
#monster-hunter, #monster-hunter-generations, #capcom, #monster-hunter-4-ultimate
Ja men ge oss ett bra monster hunter till pc då! Skulle vara as coolt o köra coop o döda mega monster med polarna.
Dock vet jag att dessa spel kan bli en jäkla massa grind i... Vilket inte alls brukar locka spelarna i väst.
Finns redan till PC, men bara i China.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Jag spelar mycket på mina bärbara maskiner men just den här typen av spel känner jag inte riktigt att det lämpar sig jättebra för bärbart, är mest därför jag inte satt mig in i det så mycket så ett ordentligt Monster Hunter på PS4 eller PC är nästan ett givet köp för mig.
// Bacon <3
monster hunter finns till wii u, så de menar väl att de ska bredda med fler konsoler?
fast det är väl den gamla versionen? Den nyaste är bara 3ds har jag för mig.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Ja men ge oss ett bra monster hunter till pc då! Skulle vara as coolt o köra coop o döda mega monster med polarna.
Dock vet jag att dessa spel kan bli en jäkla massa grind i... Vilket inte alls brukar locka spelarna i väst.
Bygger dom bara in lite microtransaktioner ska nog grind-delen lösa sig för oss i väst. Funkar i GTA Online iaf
PSN: MrOakenborn
monster hunter finns till wii u, så de menar väl att de ska bredda med fler konsoler?
fast det är väl den gamla versionen? Den nyaste är bara 3ds har jag för mig.
Precis, det Monster Hunter som finns till Wii U är Monster Hunter 3 i högre upplösning...som i orginal är till Wii, så det är rejält jädra gammalt vid det här laget (det släpptes 2009 i Japan, 2010 i EU/US/AUS)
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Finns redan till PC, men bara i China.
Ja det vet jag, därför jag skrev ett "bra spel till pc" inte mmo skit som bara är grind och pay to win