Nu kan du ladda hem Fifa 17-demot
Ja äntligen. Spelade lite Fifa på PSP för herrans massa år sedan och hade lite småroligt. Att jag skulle chansa att jag fortfarande skulle tycka det var roligt finns inte på världskartan med tanke på vad det kostrar så ett demo ska bli intressant!
Hann bara köra ett par matcher samt testa The Journey-delen på PC igårkväll. Tycker det känns rätt bra. Mer realistiskt bollmottagande, fysik och animationer. Intressant och se hur det blir med The Journey, aningen mycket cheese på voice acting och sånt.
Mest besviken på grafiken, tycker nästan det har gått ett steg bakåt från Fifa16 även om jag inte hann dra igång en match för att göra en direkt jämförelse. Spontant kändes det mindre realistisk, suddigare (!) och aningen off i färgbalans/kontrast med lägre upplösning förutom i close-ups och mellansekvenser.
"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"
Är det inte först vid NHL 18 det drivs av Frostbite?
NHL ja men detta är FIFA
NHL ja men detta är FIFA
"EA har som bekant bytt spelmotor för sina sportserier och både NHL och Fifa drivs nu av Frostbite."
Var nog den raden han reagerade på då han kommenterade om NHL.
NHL ja men detta är FIFA
"EA har som bekant bytt spelmotor för sina sportserier och både NHL och Fifa drivs nu av Frostbite."
Nej FIFA 17 drivs av frostbite inte NHL17
Däremot NHL18 kommer drivas av frostbite
NHL ja men detta är FIFA
Nej FIFA 17 drivs av frostbite inte NHL17
Däremot NHL18 kommer drivas av frostbite
Haha!
Detta är humor!
Jag är trött idag
Mest besviken på grafiken, tycker nästan det har gått ett steg bakåt från Fifa16 även om jag inte hann dra igång en match för att göra en direkt jämförelse. Spontant kändes det mindre realistisk, suddigare (!) och aningen off i färgbalans/kontrast med lägre upplösning förutom i close-ups och mellansekvenser.
Precis vad jag tänkte alldeles nyss när jag provade det på pc. Trots maxad grafik fick jag en känsla av att det såg bättre ut i fifa 16 på ps4. Och som du säger så känns det som att det är nåt som är fel på kontrasten.
Jag är trött idag
Ja, du som har varit med så länge här på FZ
Jag skyller på trött huve liten mobilskärm