Battlefield 1 avtäckt – läs allt om spelet hos FZ!
Äntligen kommer Battlefield tillbaka till sina sanna rötter. Första världskrigsspelet Codename Eagle hade en arkadaktig, hysterisk och helt underbar gameplay som jag inte återfunnit i något av Battlefield-spelen. Ser verkligen fram emot detta och är rätt säker på att det blir succé.
Sämst namn bara. Annars verkar det riktigt skoj!
Verkligen inte, logiskt och bra. WW1=Battlefield1
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Fy tusan vilket hemsk musikval! Om de ska göra ett spel baserat på första världskriget, då ska man inte har dubstep som musik! Det är ett sådan whiplash att man blir galen. Sen har vi namnet. Battlefield 1. Varför? Varför inte Battlefield: World War 1 eller något liknade. Sen var det väldigt lite gameplay i den där trailern.
Nostalgia is a hell of a drug Benny.
Inte om man ser till namnen på de förra spelen.
Battlefield 2 var ju till exempel inte andra världskriget.
Och vad kommer nästa spel i serien heta? Battlefield 5? 2, 3 och 4 finns ju redan.
Hell Tengil, vår befriare!
Inte om man ser till namnen på de förra spelen.
Battlefield 2 var ju till exempel inte andra världskriget.
Okej då, du fick mig där ^^
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
'' Incoming GIFs about people jumping off horses, shoveling people random people in their faces and hopping back on without touching the ground. Truly authentic medieval/WW1 combat.'' jag döööör hahah
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || ROG 34" 21:9 1440p
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Känner mig som en "glasset är halv tomt"-människa nu, men vad är det med dagens hypande och reklam där de säger så lite som möjligt med så många ord som möjligt..
Visst en hel del detaljer gömmer sig mellan explosionerna. Jag finner det bara mer intressant att veta hur mekanikerna fungerar än gissandet som kommer starta nu på alla sociala medier. Allt är så fokuserat kring att starta en hype istället för att visa vad vi köper spelet för. Känns som världen mer och mer går till "allt ska se flasight ut" och det värsta är att det fungerar....
Var lämnade jag min foliehat... xD
Varför i hela Fridolf väljer dom på trailern och inte köra den klassiska BF musiken som bara den är så mycket battlefield istället för den skräpmusiken. Kändes som vilken krigstrailer som helst. Hade kunna varit stillbilder och den klassiska musiken så hade det känns mer BF än denna trailer.
Märkligt nog sa de ingenting om en ps4-version. Playstation som var huvudplatformen för Battlefield 3 tex.
Nog Microsoft som lagt ut mer pengar till EA/DICE för att få sitt "exklusivitet"...
Ser fram emot detta spel, till PC såklart!
Är nog mer troligt att det är EA som satsar på EA Access och Origin Access på PC/Xbox