Pro Cycling Manager 2009
Att helt utan verkligt ansvar vara högsta höns för sin favoritsport lockar många, inte minst fotbollsintresserade. Men att styra och ställa i Tour de France har inte riktigt fått samma uppmärksamhet. Pro Cycling Manager 2009 visar varför.
Om man kan utrusta sin cykel med vapen så skulle det nog vara roligt. Tänk er bara att kasta tagg-trådar framför någon annans cykel!
Ja, eller något annat sjukt och orealistiskt, typ att man får leka med ett kemilabb och utveckla piller som gör att de cyklar som hulken! Eller juste.. orealistiskt vare..
Om man kan utrusta sin cykel med vapen så skulle det nog vara roligt. Tänk er bara att kasta tagg-trådar framför någon annans cykel!
Ja, eller något annat sjukt och orealistiskt, typ att man får leka med ett kemilabb och utveckla piller som gör att de cyklar som hulken! Eller juste.. orealistiskt vare..
MM precis för alla vi spelar ju spel för att de är så otroligt realistiska eller vänta? Gör vi?
I got a Goldenshower.
Måste bikta mig lite här, jag har alltid sett ned på cykling (speciellt landsväg) som en sport som ingen bryr sig om och att alla är dopade. Men nu i år har jag på grund av en förkylning legat och tittat på 5 etapper av touren. Och nu är jag såld. Kanske blir ett köp av detta
Men nu i år har jag på grund av en förkylning legat och tittat på 5 etapper av touren. Och nu är jag såld.
Bra! Då kan du svara på om det ser ut såhär IRL:
http://www.fz.se/bilder/?id=96956
Tycker det ser väldigt dumt ut att ha åskådarna på vägen, speciellt då det finns en trottoar några decimeter bort.
Nej, blir nog inget köp för mig då jag inte finner denna sport särskilt intressant. Kanske om jag blir förkyld någon gång, och blir fast framför några ettapper.
Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.
Måste bikta mig lite här, jag har alltid sett ned på cykling (speciellt landsväg) som en sport som ingen bryr sig om och att alla är dopade. Men nu i år har jag på grund av en förkylning legat och tittat på 5 etapper av touren. Och nu är jag såld. Kanske blir ett köp av detta
Ja som sagt, känner man att cykling är något riktigt intressant och kan stå ut med att lära sig kontrollera spelet kan det säkerligen ge en del lycka
/Christoffer
"Pro Gaming 2011 - Quake 2!
Now you can play as a gamer playing Quake 2! The room that you play from has HDR lightning and top of the line shadowing. You can play Quake 2, poop, order pizza and redecorate your gaming room! Or if you are bored, there are TONS of inventive ways to commit suicide. Great fun for the entire family!
This game is not yet rated."
Kan se det framför mig nu...