Destinys svåra Raid-uppdrag är igång
Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar
kollade lite på streams det är inget för randoms :)..(iallafall i nu i början)
Skulle behövas en public matchmaking ändå. Har bara två polare som spelar Destiny. Får nog fylla på vänlistan medan jag levlar
Gillar dock att dom gör så känns lite vanilla wow över det
fick den känslan med
"på slutet brinner vi som vackrast"
Samtidigt som jag håller med dig kan jag tycka att det funkar bättre på dator än på konsol. Det är ganska krångligt och tidskrävande att kommunicera via en konsol för att försöka få ihop en grupp. Att skriva några korta meningar med ett styrkors tar på tok för lång tid - än mer tack vare att man måste skriva till varandra via TV-spelets OS snarare än in-game.
Problemet är ju att det att nostalgin över "vanilla wow" är så stark att många glömer hur fruktansvärt det var. Vilket även Blizzard insåg och har därför implementerat olika system för att få in spelarna i raids och instances.
Jag vill ha matchmaking som ett alternativ. Jobb, familj och livet i övrigt gör det svårt att organsiera 5-6 spelare samtidigt. Så jag vill inte lämnas utanför eller excluderas från "content" endast för att jag inte har rätt mängd vänner online den tiden jag kan spela.
Asså man är lite sugen på att skafda spelet iallafall ! Äre värt o köpa?
Den frågan kan nog bara du själv svara på.
Sant där! men jag orkar verkligen inte köpa spel som man lirar i några timmar bara.. har köpt spel som jag har knappt rört orkar verkligen inte slösa pengar nu.
xbox one här med, spelar på dagarna alias_bubba gamertag
Lägg till mig på Xbox One om ni vill spela. Jag spelar inte dygnet runt, men loggar på lite då och då
gamertag: exody
Kör på Xbox One, lägg till Hunkala.
Tyvärr bara lvl 22 för stunden...
Om det är någon som är sugen på att dra ihop ett raid team på PS4 så släng ett pm! (25 Warlock)
Hej, jag har inga kompisar.
Vem vill spela med mig?
Det var kul till lvl 20, men utan kompisar som spelar och utan en chattfunktion i spelet lär det inte bli så mycket mer spelande.
Kolla i forumet under Sony och Microsoft för Destiny grupper för FZ/svenskar
xbox one här med, spelar på dagarna alias_bubba gamertag
Lägg till mig på Xbox One om ni vill spela. Jag spelar inte dygnet runt, men loggar på lite då och då
gamertag: exody
Kör på Xbox One, lägg till Hunkala.
Tyvärr bara lvl 22 för stunden...
Om det är någon som är sugen på att dra ihop ett raid team på PS4 så släng ett pm! (25 Warlock)
Hej, jag har inga kompisar.
Vem vill spela med mig?
Det var kul till lvl 20, men utan kompisar som spelar och utan en chattfunktion i spelet lär det inte bli så mycket mer spelande.
Kolla i forumet under Sony och Microsoft för Destiny grupper för FZ/svenskar
sweet! Alla som spelar Destiny här på FZ vi kan ju adda varandra så kanske man kan klösa ihop 5 pers när man nu dingar 26
Genomtänkt, de kräver att man ska finna fem spelare i ett MMO som saknar gränssnitt för att interagera med övriga spelare (nej, fyra gester räknas inte).
Personligen är det inte så lockande att skicka random invites, våldgästa fireteams (hoppas på att partyleadern väljer ett raid), LFG i externa forum eller sitta och skicka ett gäng meddelanden till folk genom konsolens systemmeny..
Constants and variables