Vad vill du veta om The Old Republic?
Min fråga:
Som Sith karaktär i detta spelet, kommer man då ju längre in i storyn och spelet skaffa sig mörkare och "ondare" rustning?? T ex en heltäckande mask och svart rustning? Kommer utseendet också att bli "förvridet" ju mer man använder "The Power of The Darkside"??
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Systemkrav!
Om det finns olika yrken.
Kan man t.ex. vara en bartender och sköta en bar och få in resurser och så via den, istället för att vara ute och kriga och härja.
Mina Frågor
-> Kommer man kunna personifiera utseendet på sin karaktär eller kommer alla se lika ut som man gör i de flesta MMO. Kommer man ha flera val till röster, osv?
-> Hur kommer de hantera "gold sellers" och "gold farmers"?
-> Remus ställde en bra fråga. Kommer man som i KotOR att ändra utseendet om man är "ond" eller "god"?
-> Kommer starten bli som i Conan att den är intensiv och rejält grym men sedan så känns det som man släpps ut i en matfattig värld?
-> Antal karaktärer per server/konto?
-> Mini-transactions?
-> Kommer man kunna delta i rymdstrider eller är det någon kommande expansion som gäller då?
-> Hur djup och avancerad är crafting och liknande?
-> Fordon?
-> Ganking?
Tacka dem i förhand
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
1: Finns det ond/god skala beroende på sina val (som i KOTOR).
2: Förändras ens utseende efter hur ond ens karaktär är (som i KOTOR).
3: Kan man skapa sina egna ljus sablar som i KOTOR med olika ljus kristaller som ger olika effekter och färger.
4: Hur många servrar planerar ni att ha uppe vid launchen av spelet.
5: Hur måna spelare per server förväntar ni er att servrarna kommer klara.
6: Kommer Star wars the old replublic ha inbyggt stöd för UI addons.
1. Är spelet instanserat som Conan, med ganska trånga, linjära och små zoner. Eller öppna, stora och ej instanserade som i wow?
2. Hur ser endgame ut när det gäller PVP? Är det typ wow med instanserade scenarios? Eller warhammer med stora pvp-zoner?
3. Hur ser endgame ut när det gäller pve? Blir det sjyssta instanser typ wow? 5-manna, 10-manna, 40-manna? Tank and spank, eller smarta fighter som kräver mycket taktik och skill?
4. Ligger fokus generellt i spelet på pve eller pvp? Eller båda?
5. Kommer man tillåta addons? Eller förbjuder man allt sånt som man gjort i Aion?
6. Vad gör ni för att behålla spelarnas intresse för spelet? Vad i spelet ska motivera oss att inte ledsna efter några veckor?
1. Hur många raser har dem planerat att göra(fråga görna om yodas ras kommer med)
2. Kommer spelet bygga mer på skills som i ett fps eller mer vilken level man har och hur bra din klass är.
3. Öppen värld som i WoW eller stäng som i AoC
4. Hur stor roll spelar spelarnas roll in på världen(Om den ändras helt om något större händer)
5. Vilken Dx version kommer finnas(Fråga också om dem tänk på att föra in Dx11)
(Hoppas på att spelet handlar lite mer om skills än att du har en karaktär med bra gear)
Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.
Varför, varför varför kommer den bara till PC?
Varför inte Xbox360, eller åtminstonde Mac?
Sjukt dåligt!!!
Sjukt bra. MMORPG:s är bäst på PC utan tvekan och nu slipper man dåliga portningar.
Fråga:
Hur djupt går dialogträden? Kommer det finnas lika många dialogval och reaktioner som i tidigare Bioware spel?
1. Hur planerar dem att hålla kvar mitt intresse efter att jag spelat igenom till maxnivå / avklarat "huvud-quest-linen". Encounter/Duengons likt World of Warcraft, eller fokus på PvP.
2. Hur många spelare kan man spela igenom spelet med? Förutsatt att man spelar det som ett coop-lir och inte som ett MMO.