Dream Theater i God of War III
Fucking awesome! Då känns det helt plötsligt rätt att köpa en PS3, och God of War 3
Håller fullständigt med! Har haft tanken att köpa ett PS3, men inte riktigt fått en bra anledning.. Men nu slog det mig! God of War 3
Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!
Faaan va fint :)!
Ytse Jam blir med nånstans hoppas jag!
Yes! Har alltid velat ha ps3 men är fattig så... Dream Theater är mina gudar inom musik. Kul att det blir en ny låt också.
Blir säkert nått hårt i stil med This Dying Soul( http://open.spotify.com/track/3uWkHknSY83adcdYZo6648 ) eller A nightmare to remember( http://open.spotify.com/track/7BscbGhQLiPuWm2YGpntcm )
Att Sony inte lagt ned GoW-serien (som inte säljer så bra, nej). Repetitiva jävla skitspel som inte har i den här generationen att göra.
Av klippet att döma så lär inte heller musiken vara någonting att ha i del 3.
Man blir så varm i hjärtat av allt positivt dina inlägg sprutar ut hela tiden!
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Jordan Rudess är rätt säker ändå. Samma med Portnoy, Petrucci och Myung faktiskt...
När man tänker efter är ingen av dem direkt kass...
Nej de är snarare virtuoser
Deras gamla verk är klart mycket bättre dock.
Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa
Dom är bäst på vad dom gör.
Får bara hoppas att Roadrunner inte sabotererar deras låtskrivande, lite granna som dom gjorde med senaste skivan.
Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?
Att Sony inte lagt ned GoW-serien (som inte säljer så bra, nej). Repetitiva jävla skitspel som inte har i den här generationen att göra.
Har du bajsat på dig?
nä alla andra har bajsat på han :>
hahaha alla dina kommentarer är alltid negativa.
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim