50 produkter har fått grönt ljus på Steam
Spel som Euro Truck Simulator 2, Primordia och Waking Mars samt program som Bandicam: Game Recorder och Construct 2 är del av Valves tredje Greenlight-tillkännagivande.
#valve, #blackspace, #darkfall-unholy-wars, #dawn-of-fantasy, #dragons-lair, #euro-truck-simulator-2, #gear-up, #kinetic-void-space-adventure, #the-light, #no-time-to-explain, #primordia, #sang-froid-tales-of-werewolves, #starforge, #waking-mars
Men. Vafan?! Euro Truck Simulator 2 går inte att hitta på Steam O.o Dom ljuger!! xD
Bara för att ett spel är greenlit så betyder det inte att det finns på Steam... det är lite fail att rapportera detta ens, om det skall göras över all framtid så kommer ju nyheterna om några år vara att flera hundra spel blivit godkända via Greenlight.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Fraps borde upp på steam...
Hellre dxtory, det är mycket bättre än Fraps!
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Darkfall: UW kommer bli grymt!
Lirade Darkfall 1 och det måste nog vara det bästa pvp ( full loot )spelet jag någonsin lirat!
Styrelseledamot i Aesir Online Community Gaming
(Svensk/Norsk Spelförening) besök gärna oss på www.aoc-gaming.se
Jag är bara så paff, sedan när blev darkfall något bra? Jaja, spara tummen ner jag är inte här för att tjafsa.
Jag vet bara att jag var en av många djupt besvikna efter många års väntan när spelet väl släpptes. Det var ju nämligen en lång lista med löften som knappast infriades, och jag vet inte hur många design missar som griefers och exploiters säkert fann väldigt lustiga. Bör ju nämnas att jag inte lirade med en clan/guild och att det knappast gjorde det enklare för en, men när jag väl mot slutet motvilligt gjorde det, var det enda jag fick se en hög folk som grindade weapon skills på nakna afk folk...
Nej usch, bara tanken på det gör mig förbannad. Det är ju ett par år sedan, fick nyligen en video ifrån det på mailen, men jag tycker det ser exakt lika förjävla fult ut som innan, och det ger mig inte mycket hopp för annat.
Så min fråga är... VAD är det som gjort det så lockande helt plötsligt? Eller är det bara samma nisch fortfarande, med en väldigt hängiven grupp anhängare?