Medal of Honor: Warfighter
Jag har varit och hämtat det nu iaf. Att allt skulle vara sämre än förra MoH (om man ser till betyget) har jag svårt att tro. Jag älskade det förra spelet och det var stadigt 2-3.000 spelare i multiplayer. Ska bli kul att se vad alla recensions sidor ger det värdelösa pengakossan COD i betyg nästa månad.. där har vi en skit serie som inte försöker göra något nytt utan bara mjölka pengar. Bobby Kotic är ond.
Ang black ops 2 så säger jag bara att zombieläget, där har vi underhållning iaf
resten är förmodligen samma skit .
Tack för en bra recension
dels innehåller det så mycket kladdig amerikansk stolthet att slutscenerna får mig att vilja kräkas
Jag sade tack och hej redan där, det blir ett annat spel för mig.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Finns det ens nån som bryr sig om singleplayer kampanjerna i dessa krigs spel?
Ja, jag spelar faktiskt enbart SP-kampanjen då jag inte är så förtjust i MP. Har köpt alla senaste COD-spelen och BF 2: BC 1 & 2 och BF3 faktiskt enbart för kampanjernas skull. Men jag väntar oftast till reapriset.
Tror jag behåller mina sista slantar för framtida XCOM: Enemy Unknown DLCs!
Finns det ens nån som bryr sig om singleplayer kampanjerna i dessa krigs spel?
Ja, piraterna.
Törs man kommentera? Nej, det kanske är lika bra att jag håller tyst! :#
jag råkade tyvärr köpa spelet (för halva priset) i nån episod av svaghet.
efter 5 minuters spelande ångrade jag mig och anser nog att detta är det absolut sämsta spelköpet jag någonsin gjort.
allt över 50:- är för mycket för detta s**tspel.
“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”
jag råkade tyvärr köpa spelet (för halva priset) i nån episod av svaghet.
efter 5 minuters spelande ångrade jag mig och anser nog att detta är det absolut sämsta spelköpet jag någonsin gjort.
allt över 50:- är för mycket för detta s**tspel.
Lider med dig Vet själv hur det känns.
Mina sämsta spelköp är rankade
Nr1 MW2 som jag ångrar mest av allt att jag köpte, dock gillade jag cod4a som faktiskt var riktigt bra.
Nr2 är Diablo 3 som jag bara viste var värdelöst samt spelat demot som jag avskydde.
Nr3 Dragon Age 2, exakt som ovan.
Varför köper man spel man hatar? gaaah om man bara var arbetslös och fattig så blir man skyddat mot dessa dumheter
woho, -10 tummar för att man påpekar att betyget inte fanns med när artikeln postades.
Denna community alltså. usch.
Vill du göra något ännu värre så ska du skriva något positivt om ett CoD-spel.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Jag tyckte förra MOH liret var hyfsat. Sitter och spelar Warfighter nu och jag går på Calles linje, dom gör nästan parodi på sig själva. Om man inte visste bättre så känns det som dom nästan hånar hela US Army prylen. Dåligt är det i alla fall.
Det är dags att ta tillbaka det som gjorde MOH och COD roligt att spela, skön gammal WWII shooter. Gör inte mig något om dom återanvänder slag som redan gjorts.
Så länge vi slipper det här. Nutids shooters har gjorts nu.
Jag tröttnar iof aldrig på WWII men det är jag det.
Visst är väl WWII kul men om de ska damma av samma gamla omaha beach i nästa WWII-shooter blir jag nog rätt matt, förhoppningsvis utnyttjar man alla andra krigsskådeplatser.
Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.
woho, -10 tummar för att man påpekar att betyget inte fanns med när artikeln postades.
Denna community alltså. usch.
Vill du göra något ännu värre så ska du skriva något positivt om ett CoD-spel.
Eller säga någonting dåligt om Valve, vilket det finns 1000 saker att säga om.
Superleetmaster-race PC spelare blir ju butthurt av ingenting
det där med känslor, och gråtande fruar,soldater utan känslor osv,jag får uppfattningen att du syftar på begravningen ni har satt på sida 1,,
alltså har du varit på en sådan begravning på riktigt, ,,det har jag,med flera hundra uniformerade personer,.. det är inte många känslor som visas under en sådan
Inte för att vara den som är den, men det heter "Patriotism", inte "Patrionism"...
Annars så blev det väl som alla befarade med det här spelet. Skit. Tråkigt att både COD och MOH blivit rövknullat beyond recognition. Samma sak med Battlefield... Tyvärr.
ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD
Inget plus att man kan spela som svensk?
Billigt knep, inte så mycket mer.
Om det varit CoD som hade denna sp-kampanjen så hade den säkert fått max-betyg
MoH:WF har problem (VoIP, inte kunna ändra fireteam på ett smidigt sätt osv) , men det är fortfarande ett helt ok spel. Köpte det för 265kr och det var lätt värt det. Har 4 banor kvar av kampanjen och jag kan inte klaga över den än så länge. Snäppet bättre än MW3's kampanj, och lite sämre än BF3s IMO.
"Nerf rock, paper is fine" - Scissor