Filmtajm – på så sätt är ZombiU en överlevnadsskräckis
Ja, det må vara få kommentarer, men positiva sådana. Det kommer nog massa gnäll snart ska du se. Fast det har ju folk rätt till.
Wii U är i alla fall en högst intressant konsol i mitt tyckte och förhoppningsvis har jag råd att köpa den någon gång. Jag tycker den har lovande släpptitlar och ZombieU är definitivt en av dem i mitt tycke. Ska bli härligt med lite survival horror.
riktigt najs! Wii U Zombi(fies) U < dålig, jag vet teehee.
Nu är jag visserligen lättskrämd som fan men detta spel ska jag spela 100% completed på! men priset på Wii U är för mycket, så jag får antagligen käka nudlar en månad
Finns inget att klaga på, av allt jag sett om spelet så ser det riktigt bra ut! Längtar!
Gillar skannern och kodlås-knappranden, Svinga tillhyggen eller skaka av mig zombies, mindre så. Hade samma kritik vid Wii lanseringen.
Är den handhållna delen hela konsolen? eller är den en del utav Wii U som kontroll enbart.
Vad jag undrar främst är vad det skulle kosta att ersätta den handhållna delen om den går sönder, priset kommer garanterat bli högre än en handkontroll.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Men va nu? Är det verkligen FZ jag är inne på? Första gången jag ser så mycket positiva kommentarer om ett Wii U spel.
Det är dags för revolution, Den trevliga stämningen och goda tonen kommer tillbaka för att bekämpa osämja och trollning.
Vi tar tillbaka FZ, vilka är med!?
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Att man ser bakom sig medan man håller på med mini games är ett spännande koncept. Men värt ett köp av en konsol? Nja.
Vet inte riktigt om jag skulle kalla det minigames Det skulle betyda att varje gång man lockpickar i t.ex. Skyrim så spelar man ett minigame.
Minigame
Everybody needs help.
Oh yeah! Time Splitters!